royter Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Trivielt spm. men likevel..... Fikk for noen dager siden tak i AMD XP2400 266buss til mitt Abit KG7 HK etter oppgradering av bios. Vil nå ha ett litt nyere kort som i første omgang kan brukes med nevnte cpu. Asus A7N8X-E Deluxe er i tankene. Vil det gå greit med denne cpu og event. nevnte Asus kort? Ny RAM må vel til etter som jeg forstår........ Noen erfaringer eller tanker rundt dette forslaget!? Takker for tilbakemelding. Lenke til kommentar
john_h Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Så vidt jeg vet, er kortet bakoverkompatibelt, så det burde gå fint det. Ny ram trenger du bare hvis rammen du har nå ikke klarer 266MHz DDR Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Går fint det.... Hvis du nå kjører SD-RAM (som jeg vil tro), må du ha ny DDR-RAM ja... Du må selvfølgelig passe på å stille inn hovedkortet til å kjøre 266 BUS-hastighet... Lenke til kommentar
royter Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 Dette høres da greit ut? Mange takk for hjelpen folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå