Gå til innhold

Duke Nukem Forever profilert i neste Edge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ikke litt teit for et magasin som kommer 15. april å ha en 1. aprilsnarr? Vet ikke når neste magasin etter der igjen dukker opp, men det er nok ikke før i midten av mai, og det er vel litt ugunstig å ha en 1. aprilsnarr for nye lesere i mai? I det hele tatt vil jeg si at 1. aprilspøker fungerer dårlig i et blad som kommer ut en gang i måneden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

jeg tolker det helt klart som at det er noe som har med dnf å gjøre.

men for allt vi vet så er det enda ett av disse halveis intervjuene med broussard, hvor han svarer på alt annet enn det vi faktisk er interessert i.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

" But if you read their news section it says that they've recently held a press event for gaming publications, and if Edge magazine hasn’t reported on that already then they could be doing so in their upcoming issue."

kan være stalker

Lenke til kommentar

var det ikke så at man trodde først at de hadde lakt Duke Nukem Forever

på is.men viste seg at spiller var "litt" forsinket...

sitat fra it-avisen:

Duke Nukem Forever er inne i sitt syvende utviklingsår, men det blir ikke snakk om å vise frem spillet på E3-messen i år heller.

Utvikleren ville nå ikke engang annonsere hvorvidt DNF blir ferdig før 2006 eller ikke. Og det er ikke snakk om å vise frem noe som helst på årets E3-messe i Los Angeles i mai.

Lenke til kommentar

Det er nok bare Fallaout: Brother Hood of steel. :(

Hvis du ser på Reklame annonsen her på gamer.no for, Fallaout: Brother Hood of steel, så er det et veldig likt tegn der.

Klokka er nå 04.43 så de fleste "atomic" merkene ser like ut for meg, men regner med at det er Fallout.

Endret av Mith
Lenke til kommentar
Det er nok bare Fallaout: Brother Hood of steel. :(

Hvis du ser på Reklame annonsen her på gamer.no for, Fallaout: Brother Hood of steel, så er det et veldig likt tegn der.

Klokka er nå 04.43 så de fleste "atomic" merkene ser like ut for meg, men regner med at det er Fallout.

Dette må jeg si meg særdeles uenig i. Å ha en hel side dekket med et slikt tegn for å profilere Fallout: Brotherhood of Steel er meningsløst. Dette spillet har nå vært på markedet i et par uker (?). I tillegg, om de skulle gjort noe sånt for noe Fallout greier ville de nok brukt noen av de mer originale merkevarene, som f. eks. "Vault of The Future"-bildet eller PipBoy AKA Falloutboy.

Det er nok godt mulig at dette er for Duke Nukem Forever. Ligger vel nesten i navnet ;)

Lenke til kommentar
I tillegg, om de skulle gjort noe sånt for noe Fallout greier ville de nok brukt noen av de mer originale merkevarene, som f. eks. "Vault of The Future"-bildet eller PipBoy AKA Falloutboy.

Eller at de bruker logoen for å få flere lesere? Kanskje det er om Duke? Kansje det er en misledende reklame? Hvem vet. Det står ikke noe om hva slags spill det er. Ville ikke forundre meg i hvertfall, hvis det er om Fallout.

Mulig tankene mine er litt langt på jordet så sent/tidlig, men ville bare si fra.

Men for all del. Er det om Duke så er det bare en ting å si: Yahooo

:thumbs:

Det var på tide.

Lenke til kommentar
sitat fra it-avisen:

Duke Nukem Forever er inne i sitt syvende utviklingsår, men det blir ikke snakk om å vise frem spillet på E3-messen i år heller.

Utvikleren ville nå ikke engang annonsere hvorvidt DNF blir ferdig før 2006 eller ikke. Og det er ikke snakk om å vise frem noe som helst på årets E3-messe i Los Angeles i mai.

Det er snakk om E3-messen. De gidder ikke bruke tid på E3-messen, fordi de syns det er masete og gir dem ingenting, ettersom spillet uansett er vanvittig kjent. Men hva dem gjør med pressen, enten eksklusivt i ro og mak eller på inviterte pressekonferanser er noe annet. Det har dem ikke avfeid.

Og, det er ingenting som tyder på at Edge skal vie neste måneds magasin på Fallout: Brotherhood of Steel - et spill som har vært ute en måned.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

jeg forstår ikke hvorfor itavisen har giddet å bruke tid på den artikkelen.

common knowledge, broussard nekter å si noe om hvor langt de er kommet med spillet osv, ingenting om handlingen, ingenting om innholdet, og han vil aldri komme med en ca dato for utgivelsen.

over til artikkelen, det hadde vært lurest å diskutert dette på 3drealms, vel, det tenkte jeg helt til jeg tok turen innom og kom over et topic om dette. man har x antall nikkedukker som sier nøyaktig det samme som broussard, uten å i det hele tatt overveie muligheten for at det kan være dnf (broussard hadde jo uansett ikke innrømmet det på dette tidspunktet). så hvis man spør der så vil det eneste man får tilbake være " ITS NOT DNF ".

fakta er jo at den logoen minner alle om duke nukem, på samme måte som brekkjernet minner alle om half life.

jeg tviler på at de bruker tid på stalker, all informasjonen er jo lagt frem allerede, så tror ikke de gir dem en så stor plass bare for å f.eks gi beskjed om at en release dato er klar.

uansett så vil den logoen være misledende for alle spill utenom duke nukem serien.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Fikk april-utgaven av Edge i posten nå, og det var ikke en eneste artikkel om Duke Nukem Forever. Egentlig er det ingen artikler i bladet som kan assosieres med et atom-ikon, bortsett fra sniktitten om det lille ubetydelige spillet S.T.A.L.K.E.R. Jeg antar at det var det hentydet til. Så da var det sagt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...