Gå til innhold

nickname!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er noe du skal finne på selv. Det skal være personlig og da kan ikke andre finne på det for det. F.eks se på mitt Pyro. Jeg synes det er kult, fant det i X.MEN2 og samtidig som jeg liker å se byggninger brenne. Så nick får du finne på selv. Det er vanskelig åjada. Sleit ei stund jeg også.

Lenke til kommentar

Tommern ;)

Nei, nicknames har jeg også problemer med, finner på et nytt, men en uke senere er jeg lei det. Har forøvrig et fast nickname og et som jeg bytter på. Det faste (som jeg egentlig aldri blir lei) er "zim". De fleste i MSN kjenner meg best som "zim", mens det andre (pr i dag) er Devence.

Lenke til kommentar
Det er noe du skal finne på selv. Det skal være personlig og da kan ikke andre finne på det for det. F.eks se på mitt Pyro. Jeg synes det er kult, fant det i X.MEN2 og samtidig som jeg liker å se byggninger brenne. Så nick får du finne på selv. Det er vanskelig åjada. Sleit ei stund jeg også.

Hehe, lurer på hvor mange tusen stk som kaller seg Pyro rundt omkring i verden :)

Bare ta et nick fra en favorittbok eller noe, en bok der navnet blir lite nevnt, eller ta fra en ukjent bok...

Lenke til kommentar

Snikende-donald leser kan jo være no :p ,neida.Playmaster var et sånt nick som ble funnet opp på 30sekunder.I Star Wars Galaxies så tenkte jeg litt mer på hva slags nick jeg skulle ha.Det viste seg at nicket var opptatt,så jeg satte på et nytt ord etter det originale og voila!Der hadde jeg det.Bare tenkt på noe som hadde vært kult å ha som nick,eller sjekk leksikon på sopper å sånn.Latinsk ordbok er et must hvis du har et skikkelig hjerneteppe :p

Lenke til kommentar

som mange andre her har nevnt då må du finne på et selv. Selv har jeg hatt et par opp gjennom tidene: Da_Real_Tass, DjInIous (som i genious), galleklomp, knustryne.

Nå i den siste tiden, sikkert et år har jeg holdt meg til hemmeligt. Ikke så kreativt, men jeg visste rett og slett ikke hva jeg skulle ha, så når noen spør så var det liksom en hemmelighet, dermed ble det hemmeligt :ermm:

Edit: skvireleif

Endret av En Tiger
Lenke til kommentar
Ûb3r|_337|-|4xXxR for LIFE!!!

nei, ta et nick som har en god historie bak seg. Latinsk nick som "Ex Nihilo" og sånn er passè!

slike nick er tullete, skriv med bokstaver ikke alle mulige symboler du kommer over

Det er den delen av 1337 jeg synes er barnslig og fjortiss-stil!

Lenke til kommentar
Latinsk nick som "Ex Nihilo" og sånn er passè!

Fikk meg til å tenke på filmen event horizon

"Liberate e tuteme, ex infernis!"

har styrt et innefotballag i en "tullecup" som vi kalte ex infernis...

og ExInfernis betyr sånn ca "fra he.lvete" eller "for hel.vete"

Lenke til kommentar

BTW: man skriver X med >< hvis man er 1337 (som er det mest fascinerende tallet, 1+3+3=7, 1+3+3+7=14(iss) osv)

Event horizon er en bra film.. NOT, for mye blod mm.

Et genialt nick er ingen :love: ... ingen killed m00sa with colt m4a1

Eller jeg :love: ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...