Gå til innhold

dine sykeste runder!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hadde en ålreit runde i dag ;)

ikke akkurat syk runde men..

bra nok..

haha...de_aztec 7on7..jeg var terror,men offcourse var andre laget mye bedre enn oss...

jeg igjen mot 4stk.

--------huff da---------

jeg plagdes litt med han første,eller rettere sagt gulla når jeg tok han,etter at jeg hs'a han hadde jeg 1hp..

orker ikke skrive mer så jeg sier det slik:jeg tok hs 1fyr,1hp igjen,3hs på de som var i igjen :thumbup:

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

med AK47 offcourse ;)

Endret av t0mm3n^_
Lenke til kommentar

Etter å ha vært på do og pissa kom jeg ut og så at alle de andre 15 på laget mitt var drept. Det var bare meg igjen mot 16stk. Jeg hadde bare glock og kniv. Stormenes ut av terror spawn møter jeg på to pro spillere, i samme sekund brer jeg opp glocken og setter på burst-mode, fyrer av tre jævler som plaserer seg godt mellom øynene på de to jævla. Så kaster jeg meg bak noen kasser for å relode mens jeg legger opp ny taktikk. Jeg bare måtte greie det. Kaster meg ut igjen og plukker opp awpen til ene prospilleren, reloader mens jeg gjesper og roper "come-on!" i miccen. Så fyrer jeg av en trippel headshot gjennom aztec døra, seff treffer jeg også to andre i beinet som også stryker med. Resten var bare å plukke ned som fluer, selv om jeg gjorde det på en ekstraordinær måte.

*bukker*

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Etter å ha vært på do og pissa kom jeg ut og så at alle de andre 15 på laget mitt var drept. Det var bare meg igjen mot 16stk. Jeg hadde bare glock og kniv. Stormenes ut av terror spawn møter jeg på to pro spillere, i samme sekund brer jeg opp glocken og setter på burst-mode, fyrer av tre jævler som plaserer seg godt mellom øynene på de to jævla. Så kaster jeg meg bak noen kasser for å relode mens jeg legger opp ny taktikk. Jeg bare måtte greie det. Kaster meg ut igjen og plukker opp awpen til ene prospilleren, reloader mens jeg gjesper og roper "come-on!" i miccen. Så fyrer jeg av en trippel headshot gjennom aztec døra, seff treffer jeg også to andre i beinet som også stryker med. Resten var bare å plukke ned som fluer, selv om jeg gjorde det på en ekstraordinær måte.

*bukker*

Bra vi nordmenn kan å drømme!

Lenke til kommentar

hadde 2 kule runder på en svensk 32 slots server...

1. kom inn som terror på aztec og hadde bare glcok

siden det var starten av runden handla jeg jalla armor 650 kr

og rusha vannet der møtte jeg 1 ct med colt som ble bursta i trynet

plukka opp colt rusha opp trapp og spraya ned 5 i bro rommet

drepte 2 til på veien til bombsite ved ct spawn planta bomba og tok 3 før den sprengte fikk 14 - 0 stat i eco rush mens hele laget mitt ble slakta :D

2. samme server noen uker senere (er mye på den) var det på nuke

jeg hadde ak og rusha fra t spawn inn knirke døra gikk ned første vent og opp

rampa der var det en flokk med ct og jeg klarte ikke dy meg tok fram kniven

og knifa 4 stk før de andre sjønte tegninga og snudde mot meg :( da gikk

det verre.

ps. hadde en kul en med boter en gang sto og spraya mot en bot flokk på

terror side av brua (jeg var ct) tømte 3 magasin uten og få noen kills,da

hadde jeg så lite hp at jeg matte trekke meg tilbake slang en HE først og fikk 3

stk men jeg vant da sjekka jeg consolen og jeg fikk faktisk 8 stk han jeg spilte med holdt på og le seg ihjel.

Lenke til kommentar

Har en syk runde ja, på dust.

Hoppet ut av tunnelen(gangen der alle møtest), tittet til venstre, ingen der. Snudde meg 180 grader og fikk øye på fire stykker terro. Fikk fullstendig panikk og fyrte løs.

Og jammen meg plaffet jeg ikke ned alle sammen(De stod ganske spredt)

Midt i panikken greide jeg å ta et screen-shot og, skjelven på hånda som jeg var.

Er ikke sikker på om jeg har bildet ennå.

Hadde en syk runde på assult også. Hadde vel rundt 42-10 i stats, og rundet av med å komme i pistolkamp med en kompis av meg. Hoppet rundt i panikk, siden han hadde ak.

Plutselig ble han vekke. Såg ned, og gjett hvem som stod under meg?

PangPang, rett i skallen. Gjett om jeg lo, og han ble forbanna!

Lenke til kommentar

Tidligere en gang for lenge siden var jeg på cbble.

Første bakke til venstre fra T-basen, så kom jeg liksom helt til enden av den gangen og kom over til andre siden av døren/åpningen, delvis bak kassen. To stykker så meg da og kom med colt og skøyt mot kassen i håp om å treffe meg.

Samtidig sprayet jeg tilbake med AK, tømte alt, men var jo bare miss. Så hoppet jeg til siden med glock (burst), to 6 skudd og begge var tatt. HS selvfølgelig.

Hadde ikke mye hp da, og dessverre tok en tredje CT meg.

Nylig var jeg på prodigy, spilte helt elendig med nicket "d02" elns.

Gikk ned til "ute"-området, og hoppet liksom forbi inngangen, ble litt truffet tror jeg, så sto liksom bak kassen da med glock, burst igjen.

Så gikk jeg litt til siden og plaffet en ned (husker ikke hvor jeg traff han). Trakk meg helt bak og inntill kassen og reloadet (uansett om jeg hadde 17 kuler igjen). Så til siden igjen og skøyt 2 bursts mot en som satt/hoppa opp på kassen på skrått foran meg. Flaks at jeg ikke ble tatt. Reloadet igjen (hvorfor???), så hoppet jeg fram og løp mot en som sprayet og glocka han ned med... 1-2 bursts tror jeg.

-

Det der var IKKE bra skrevet, jeg er ikke noe god til å forklare hvordan ditt og datt skjer. :angry:

Lenke til kommentar
Må være nå nettopp når jeg spectatet en cheater.

Server: [CH] #TeamViby FFA/CW (217.116.241.1:10000)

Player: Baron

ID: Ukjent

Demo:

- cheater.rar (2 118 KB)

- cheater2.rar (178 KB)

Måtte bare poste det, uansett om det egentlig ikke har noe med saken å gjøre.

Fikk ikke fram ID-en til spiller, aner ikke hva som var feil. Får håpe det ikke var meg, at jeg skrev feil kommando elns. :green:

ble han kicka? :devil:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg digger første runde hvis jeg møter alle på nær "range" med Glock, eier vanligvis alle sammen, hvis jeg er heldig. Bruker "burst" hvis jeg prøver meg på ganske nært hold, og "single" hvis jeg planlegger litt større hold.

Lenke til kommentar

Idag hadde jeg en liten morsom episode pa omgplz.com..

pa nuke hadde jeg 4 kills og 14 deaths :p, spilte helt sykt raeva.

men sa plutselig losna det litt, tok hs i yard pa to folk, nice ak frags.

neste runde sier han som ble drept "hei jeg har 4 - 14 og tar hax hs".

sa samme runde sa gar jeg yard igjen, og han samme fyren og en annen kommer ut samtidig, jeg sikter og tar noen kvikke burst, og far hs pa dem begge, omtrent samtidig, sa kommer det to til fra venstre sida som det blir hs pa omtrent samtidig.

det var halkvparten gull, halvparten meg in the zone.

de sier da plutselig at jeg var cheater, og han forlater serveren. jeg var ummidelbart redd for min cd key :/

det var noe ordentlig drit at folk ikke tror morra aim eksisterer eller noe.

Lenke til kommentar
Må være nå nettopp når jeg spectatet en cheater.

Server: [CH] #TeamViby FFA/CW (217.116.241.1:10000)

Player: Baron

ID: Ukjent

Demo:

- cheater.rar (2 118 KB)

- cheater2.rar (178 KB)

Måtte bare poste det, uansett om det egentlig ikke har noe med saken å gjøre.

Fikk ikke fram ID-en til spiller, aner ikke hva som var feil. Får håpe det ikke var meg, at jeg skrev feil kommando elns. :green:

Uff, cheaters sux :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...