Gå til innhold

dine sykeste runder!

Anbefalte innlegg

Lattis er latterkrampe da din sau... BTW! Spiller ikke CS lenger, men har da hatt noen morsomme runder... Som fx. ble skutt på ca. 2-300 meter med hagle :S

Fyren ble kjefta på av diverse andre og, aimbot er en fin hæst...

Pass munnen din :)

Edit : ops sry, kunne fått de 2 reply'ene inn i 1 :).

Endret av cbcb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

haha...jeg hadde en syking runde i dag :devil: jeg satt i terror bruhus på aztec..jeg satt der å kikket etter noen å drepe,men så kom ct'ene bak oss..så jeg tok fram glocken å skjøt en fyr,så sprang jeg ut av bruhus og mot port.da kom det en ct..så jeg tok på burst-fire på glocken........tre skudd rett i hodet!så gikk jeg mot b1,så fikk jeg øye på en camper på siden av meg...snur meg 2 skudd med ak....rett i hodet....så når jeg gikk gjennom port til ct-spawn,kom det en som var litt sein(satt i telefonen eller noe sånt)..spraya og gulla..traff han rett i hodet :p

EDIT>slettet noe:)

Endret av t0mm3n^_
Lenke til kommentar

Sykeste publicrunden var på dd2 for en uke sida elns.

Jeg var T og kjøpte full pakke med deagle + awp. Hopper ned mot midt og går inn i det fine gjemmestedet mot venstre. Etter fem sek. kommer det en ut døra fra lang som jeg tar lett. Jeg ser at laget mitt begynner å dø som fluer og tenker at jeg kommer til å slite. Brått kommer to stk. ct opp midt, den ene dør før han rekker å reagere, den andre sprayer meg full med fine coltkuler. Heldigvis får jeg dratt fram deaglen og tar han, men jeg har 7 hp igjen.....

Nå hopper det en ned fra T-spawn som vet hvor jeg er. Jeg hører han og når han kommer tar jeg han før han rekker å reagere.

Nå er det bare meg og en ct igjen. Han kommer fra samme sted som forrige, og er smart nok til å flashe meg. Jeg prøver å snu meg vekk, men total flash er uunngåelig. I et innfall jeg får dytter jeg musa til høyre igjen, mens jeg hører dødens skritt nærme seg.... I det jeg hører at han er nærme, skyter jeg et skudd ut i den hvite evigheten og håper neste runde bringer bedre lykke. I samme øyeblikk hører jeg det umiskjennelige "terrorists win", men sannheten innhenter meg ikke før en stund etter. Fienden er død, jeg har fortsatt mine 7 hp.

P.S. Jeg er veldig glad kameraten min spilte på samme serveren da det skjedde. :p

Lenke til kommentar

Må vel ha vært når vi spilte 5on5 nuke.

Vi hadde eco 3. runde. De hadde colt osv.

Vi var terror.

Vi prøvde å booste opp på klippa, men en av dem kom opp stigen og tok 4.

Jeg satt igjen.

Bare _litt_ panikk :p

Siden jeg booste så han vel ikke meg (ikke så veldig smart type)

Jeg satt meg helt intill veggen på taket. (Altså ved det byggningen blir høyere eller hva jeg skal kalle det.)

I alle fall, så satt jeg der. Så kommer det en løpende fra yard.

1 skudds HS.

Ser opp, og over meg står idioten selv. Burst opp, ferdig med han.

Tar bomba, hopper ned.

Tar en colt.

Løper yard.

Ser opp på catwalk, 1 der. Sprayer. Game over for han.

23 hp igjen etter det.

Løper inn og planter på B1

Ut fra gulhus kommer begge, de løper inn bakers i rommet (Jeg sto uten for)

Så løper dem fram og tilbake og krysser hver andre.

2-3 skudd - dobbel HS :D

En av mine sykeste runder som jeg kom på i farta.

Lenke til kommentar

Spilte 5on5, jeg sto ved midten på de_nuke (på yard utenfor b1 ved alle kassene FRA T) så ble alle på laget mitt drept. 27hp, awp og dgl, kommer først 1, *pang* ute med han, så kommer det en til *pang* HS, ute med han. Deretter kommer det 2 flash, jeg er halvveis flasha, jeg tar opp AWP og sikter, og akkurat når han kommer så tar jeg HS på han (husk halvveis flasha:P ). Bak han kommer det en til som jeg treffer en gang med AWP, men han dør ikke, så tar jeg burst på glocken og tar HS på han. Etter en stund med lame walking rundt omkring for å hente bomba :ermm: går jeg inn B1 og setter bomba, venter på at han skal komme ut gulhus, og det gjorde han også, *pang* Terrorists Wins :D

Litt dårlig forklart men sitter her og er på farta til å legge meg! :p

(ps. har demo :p)

Endret av Shadow_Whizper
Lenke til kommentar
Spilte 5on5, jeg sto ved midten på de_nuke (på yard utenfor b1 ved alle kassene FRA T) så ble alle på laget mitt drept. 27hp, awp og dgl, kommer først 1, *pang* ute med han, så kommer det en til *pang* HS, ute med han. Deretter kommer det 2 flash, jeg er halvveis flasha, jeg tar opp AWP og sikter, og akkurat når han kommer så tar jeg HS på han (husk halvveis flasha:P ). Bak han kommer det en til som jeg treffer en gang med AWP, men han dør ikke, så tar jeg burst på glocken og tar HS på han. Etter en stund med lame walking rundt omkring for å hente bomba :ermm: går jeg inn B1 og setter bomba, venter på at han skal komme ut gulhus, og det gjorde han også, *pang* Terrorists Wins :D

Litt dårlig forklart men sitter her og er på farta til å legge meg! :p

(ps. har demo :p)

Vil peke ut noe..

27hp, awp og dgl
så tar jeg burst på glocken og tar HS på han.

Hvor kom glocken fra? :blink:

Lenke til kommentar

Halla folkens.

Vel, min sykeste runde jeg kan komme pa var vel pa wazelin for et par uker siden.

Jeg var T pa inferno, og bare meg og en team mate igjen, jeg planta bomba pa b1(dvs bomba plassen til venstre for ct spawn, ved huset :p).

anyway teammaten sto og sa ned midten, og jeg var ved bomba bak en kasse.

teammaten d0r, og det er 7 ct'er igjen.

jeg hxrer fotskritt fra tunnel rommet mot balkongen, der kommer det to ct'er som jeg sprayer og tar begge. et sekund etterpa kommer det to bak meg fra ct spawn rommet, jeg snur meg, 100% reaksjon og klarer a ta begge med ak, en hs etter det jeg kan huske.

da hadde jeg ca 7 kuler igjen i ak'en, og bytta til deagle, sa kommer 2 ct'er til fra hoyre siden, liksom fra midten og mot balkong greia, og overasskende tar jeg begge med deagle hser.

den siste brukte lengre tid sa jeg reloada ak'en, han kom fra balkongen og var enkel og ta ned med en burst ;P

uansett det var helt sykt rush, og jeg tenkte nesten ikke over hva jeg gjorde, gikk bare automatisk.

kult a fa masse 'nice!' kommentarer :)

tror kanskje jeg har det pa demo, jeg pleier jo og recorde en del.. skal se om jeg kan mekke en film hvis jeg finner det.

Lenke til kommentar

Har du demo vil jeg gjerne ha den. :D

Hmmm, tja så får vi håpe det var 1.6 her!

Kjenner ikke til Wazelin, så om de kjører 1.5 eller 1.6 er ukjent for meg.

However, si ifra hvis du har demo da.

En ting de fleste her bør lære seg angående "say":

• En som lever, kan ikke se det en som er død skriver.
  • En som er død, kan ikke se det en som lever skriver.
  • En som er død og en som lever, kan ikke se det en spectator skriver.
  • En spectator, kan se det en som er død og det en annen spectator skriver.

Tror det var alt som var nødvendig, irriterer meg at jeg joiner en server med noen duder, så etter en er tatt, skriver han "hvor var du?", f.eks, før de har samme status igjen.

Uff, så får jeg håpe at ikke jeg tok feil på noen av de punktene over! :green:

Lenke til kommentar

da hadde jeg ca 7 kuler igjen i ak'en, og bytta til deagle, sa kommer 2 ct'er til fra hoyre siden, liksom fra midten og mot balkong greia, og overasskende tar jeg begge med deagle hser.

den siste brukte lengre tid sa jeg reloada ak'en, han kom fra balkongen og var enkel og ta ned med en burst ;P

hvor kom glocken fra?

Lenke til kommentar

hvor kom glocken fra?

hvilken glock? :p en ak burst da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...