jh_ Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 trippel hs (3stk) gjennom Terrordøra på aztec, hadde vært så sykt lattis hvis jeg hadde hat hltv demo . Kjenner du til betydningen av lattis? "Så kjedelig at det blir morsomt" er en annen måte å si det på, mener du fortsatt at det hadde vært lattis? Hvor har du det fra? Trodde det var stort sett det samme som latterlig jeg(?) Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 trippel hs (3stk) gjennom Terrordøra på aztec, hadde vært så sykt lattis hvis jeg hadde hat hltv demo . Kjenner du til betydningen av lattis? "Så kjedelig at det blir morsomt" er en annen måte å si det på, mener du fortsatt at det hadde vært lattis? Hvor har du det fra? Trodde det var stort sett det samme som latterlig jeg(?) stemmer det ja lattis=latterlig Lenke til kommentar
DevN Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Jeg leste det på en side på NRK.no, men er mulig jeg misforsto, men det sto klart og tydelig ingenting om "latterlig". Spiller vel ingen rolle da, oppklart. Dessuten er det ikke et opprinnelig ord i norsken, vil heller si det er mer sms- og spillespråk. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Har brukt lattis mye lengre enn det er siden jeg spilte CS og jeg bruker hverken cs eller sms språk... Lenke til kommentar
DevN Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) Har brukt lattis mye lengre enn det er siden jeg spilte CS og jeg bruker hverken cs eller sms språk... Greit, men noe opprinnelig bokmålsord: nah-ah. EDIT: Leif. Endret 28. mars 2004 av zalo Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Og Zalo kverulerer igjen med sine overlegne bokmål kunnskaper... Lenke til kommentar
DevN Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Og Zalo kverulerer igjen med sine overlegne bokmål kunnskaper... Ren fakta, min kjære venn! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Og Zalo kverulerer igjen med sine overlegne bokmål kunnskaper... Hehe, her er det nesten litt for fristende å kommentere at bokmålskunnskaper er ett ord ikke to . Ta det som en dårlig vits, ikke noe skrivefeilhets. Synes egentlig det var en litt kjedelig topic, ihvertfall uten demoer, men for å holde meg innenfor topic, og så skrivefeilkommentaren min ikke er det eneste som står, så får jeg vel spe på. Artig engang jeg startet uten noe på nuke, så kom jeg med ut på baksiden uten at noen så meg, og tenkte her må jeg ha litt moro, og stabbet den første fyren, tok mp5en hans, og skøyt 5 andre på laget, eller så er jo å ta 8-9 på motstanderlaget sjukt artig, på skikkelige servere da, jeg og en kamerat var på en tysk server en gang, med bare sjukt ræva spillere, når du spiller kun med kniv, og får 17-13 i stats, så vet du at du spiller mot sugne gutter, tok flere på åpne plasser når jeg hadde kniv og de mp5. Men nok babbel, sitter her å kjeder meg litt, få demoer på bordet sier jeg, mye morsommere. AtW Lenke til kommentar
LoS Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Spillte akkurat nå på fy_snow, tok ut hele T laget med tmp og de var 6 Noe bedre enn det kan ikke jeg huske Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 De_inferno, tok 9 av 15 terror med tmp. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Legger inn en liten morsomhet fra WC3 her.. Jeg spilte random team og kom på lag med en som bare var ute etter å ødelegge stats, så han angrep min main.. Like før towncenteret gikk i lufta og vi tapte så quitet de på de på det andre laget, han ene hadde bare idlet hele kampen mens han andre trodde han skulle være sjangseløs mot 2 spillere Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Fyren ble kjefta på av diverse andre og, aimbot er en fin hæst... Er ikkje aimbot en bil då? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Min sykeste opplevelse (skal nevnes at jeg ikke har spilt så veldig mye) var på iceworld: jeg tok mac10'en, gikk til venstre og litt frem før folkene begynte å komme fra motsatt side. Holdt inne skyteknappen til magasinet var tomt, og klarte å drepe 3 stk med HS. En annen runde som var litt syk var på de_dust, når jeg var CT. Kjøpte M3 (ikke armor/granat/ammo) og stormet inn i tunellen. Der møter jeg først en fyr som jeg tok HS på. Jeg kaster fra meg M3'en, og ser 2 andre, litt før midten. Jeg tror de var opptatt med å se på den andre inngangen, for jeg klarer å plukke opp colt'en til duden jeg tok først, før de begynner å skyte på meg. Når jeg fikk begynt å skyte, drepte jeg begge med HS. I den operasjonen ble magasinet tømt, og jeg setter meg ned bak kassen og reloader, og lurer på hvorfor jeg ikke er drept enda. Mens jeg reloader kommer nok en terror løpende inn mot midten, men han klarte ikke å drepe meg før jeg er ferdig å reloade. Siden jeg hadde colt og avstanden var 1 meter, tok jeg han også. Jeg burde skjønt at nå var det nok, men som vanlig gidder ikke jeg å bremse opp og vente på at det skal komme folk. Jeg løper ut hvor det er en som camper med awp helt borte til venstre. Jeg løper mot og prøver å ta han, men greier det bare nesten... Lenke til kommentar
LoS Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Jeg burde skjønt at nå var det nok, men som vanlig gidder ikke jeg å bremse opp og vente på at det skal komme folk. Jeg løper ut hvor det er en som camper med awp helt borte til venstre. Jeg løper mot og prøver å ta han, men greier det bare nesten... Bombe eller Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Spillte akkurat nå på fy_snow, tok ut hele T laget med tmp og de var 6 Noe bedre enn det kan ikke jeg huske De_inferno, tok 9 av 15 terror med tmp. Jeg skjønner ikke at dere klarer å bruke tmp. tror jeg har hatt 2 kills med tmp elns. Men smaken er som baken Lenke til kommentar
DevN Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Jeg skjønner ikke at dere klarer å bruke tmp. tror jeg har hatt 2 kills med tmp elns. Men smaken er som baken Jeg skjønner ikke at noen ikke klarer å bruke den. Bruker jeg den, holder jeg en akkurat passende avstand mens jeg løper mot og holder inne mot hodet til personen. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Spilte en del iceworld før, ble en del nice da.. Men ellers tror jeg det er at jeg tok alle med tmp på en 5on5.. TMP POWAH! Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Tok 7 av 8 Cter når eg var T på Dust. Kom inn i spelet etter 15 sek ut i runda. Terror blei tydeligvis banka... gikk opp trappa. og møtte Ct med en gang omtrentlig. tok ut 4 Ct med glock. plukka opp en colt. tok ut et par til. sistemann kom inn på T basen, begynte å skyte, og begge gikk tom for kuler i primary, skifta til glock, begge gikk tom for kuler i secondary, han prøvde å lade på nytt med usp'en, då tok eg han med kniv. Då hadde eg det fantastiske antall av 1 hp igjen. Og blei kicka 10 sek etterpå...(nei juksa ikkje) Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Tok 7 av 8 Cter når eg var T på Dust. Kom inn i spelet etter 15 sek ut i runda. Terror blei tydeligvis banka... gikk opp trappa. og møtte Ct med en gang omtrentlig. tok ut 4 Ct med glock. plukka opp en colt. tok ut et par til. sistemann kom inn på T basen, begynte å skyte, og begge gikk tom for kuler i primary, skifta til glock, begge gikk tom for kuler i secondary, han prøvde å lade på nytt med usp'en, då tok eg han med kniv. Då hadde eg det fantastiske antall av 1 hp igjen. Og blei kicka 10 sek etterpå...(nei juksa ikkje) Den er bare missunelig. Det vet du godt Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Jeg leste det på en side på NRK.no, men er mulig jeg misforsto, men det sto klart og tydelig ingenting om "latterlig". Spiller vel ingen rolle da, oppklart. Dessuten er det ikke et opprinnelig ord i norsken, vil heller si det er mer sms- og spillespråk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå