.tomf Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 hva er din sykeste cs-runde?? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 8 på en runde når jeg kom litt seint og hadde bare glock mens de andre hadde ak og colt. tok 4 med glock tok en colt tok 3 til, bytta til ak og tok 1 til Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Min sykeste runde var når jeg spillte på aim_map. Vi var 10 stykker til sammen på serveren. Det var kun jeg igjen, mot fire terrorer. Jeg klarte å ta hs på alle! Uten om den ene terroren som døde før jeg var alene. De trodde jeg cheatet, tok det som et komplimang. Jeg spillte 1.5 og jeg hadde screen shot av consollen, men jeg har formatert. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Sykeste runden må vel være i en pcw. 1on4 situasjon med _gode_ motstandere (div, topp5cb-folk) Plantet bomba b2. De kom split lang/trapp. Tok like godt alle sammen med et halvt magasin. morsomt! Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Vel, det står mellom den ene gangen jeg drepte 7 av 8 med p90, eller den andre gangen jeg drepte 9 av 16 med mp5. Velg sjæl! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Spilte 5 mot 5, tok hele laget to runder på rad. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Slo den idag, riktignok på 2 runder da. På CS CZ spilte jeg T på aztec, tralala.. kommer jeg løpende med en ak mellom henda... WOW SHIT!!!! hele ct laget untatt et par stk, jeg løper under og der kommer de søren meg en og en hoppende ned, sånn 5-6 stk. Så har de tat kontroll over døra og kommer bakfra. Og alltid er laget mitt sløvt og ikke skjønner en dritt, men jeg var nogen lunde våken. En scouter og 2 skjoldere var i T spawn og løp ned til vannet. tok først scoutern, så de skjoldhorene da... Da kom gudekraften til meg og jeg hoppa på musa ( som var et uhell) og tok begge i en sprej på laaaang avstand. Lenke til kommentar
Zyndrone Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Jo det var en gang jeg spilte på en 32 server på aztec. Det var meg igjen mot 14 stykker og jeg var terror. Hadde 30 skudd på aken og glock. Tok først 3 stykker gjennom døren, og så HS på 8 CTer. Tok screenshot og alt. De trodde jeg cheata. Men jeg har formatert ..sikkert... Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) trippel hs (3stk) gjennom Terrordøra på aztec, hadde vært så sykt lattis hvis jeg hadde hatt hltv demo . Endret 28. mars 2004 av cbcb Lenke til kommentar
DevN Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 trippel hs (3stk) gjennom Terrordøra på aztec, hadde vært så sykt lattis hvis jeg hadde hat hltv demo . Kjenner du til betydningen av lattis? "Så kjedelig at det blir morsomt" er en annen måte å si det på, mener du fortsatt at det hadde vært lattis? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 trippel hs (3stk) gjennom Terrordøra på aztec, hadde vært så sykt lattis hvis jeg hadde hat hltv demo . Kjenner du til betydningen av lattis? "Så kjedelig at det blir morsomt" er en annen måte å si det på, mener du fortsatt at det hadde vært lattis? *sende pm* Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Beste runde er da jeg campet i gisselrommet på assault og tok hele CT teamet med trofaste akn .. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Beste runde er da jeg campet i gisselrommet på assault og tok hele CT teamet med trofaste akn .. Big surprise.. hele ct var vel 2 boter da eller..? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Beste runde er da jeg campet i gisselrommet på assault og tok hele CT teamet med trofaste akn .. Tjukking, slank deg, kanskje det er lettere å røre den feite ræva di da. Ikke noe personlig. Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 trippel hs (3stk) gjennom Terrordøra på aztec, hadde vært så sykt lattis hvis jeg hadde hat hltv demo . Kjenner du til betydningen av lattis? "Så kjedelig at det blir morsomt" er en annen måte å si det på, mener du fortsatt at det hadde vært lattis? I "cs-språket" betyr lattis veldig mye skal jeg si deg. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Beste runde er da jeg campet i gisselrommet på assault og tok hele CT teamet med trofaste akn .. Tjukking, slank deg, kanskje det er lettere å røre den feite ræva di da. Ikke noe personlig. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Lattis er latterkrampe da din sau... BTW! Spiller ikke CS lenger, men har da hatt noen morsomme runder... Som fx. ble skutt på ca. 2-300 meter med hagle :S Fyren ble kjefta på av diverse andre og, aimbot er en fin hæst... Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Min sykeste runde var når jeg spilte i en compo, et LAN med ca 170 stk: Jeg løp ut fra Terrorspawn, Atztec og glocka likesågodt 4 av 5 CT's som hadde colt og mp5. Jeg fant ikke den siste CT'n Meget, meget stor for en som ikke spiller CS! Lenke til kommentar
DevN Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Lattis er latterkrampe da din sau... BTW! Spiller ikke CS lenger, men har da hatt noen morsomme runder... Som fx. ble skutt på ca. 2-300 meter med hagle :S Fyren ble kjefta på av diverse andre og, aimbot er en fin hæst... I så fall gjelder det CS-språket, NRK som nekter, ikke jeg. Bruker "lattiz" veldig ofte med duder, men men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå