Mala Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) BF Vietnam er et konge spill, d må eg bare si!! Det samme med musikken i spillet, passer utrolig godt og legger en knall feeling til spillet. Men eg lurte på om noen har en kodec elelr no sånn til å spille av bik. filene som musikken er lagret i. en Konverter eller no sånn? Kanskje noen har navnene på alle sangene? er sugen på å få fatt i ett par av låtene i spillet skjønner dere Endret 26. mars 2004 av Mala Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 På de offisielle sidene er mange av låtene listet opp (i den jukebox-greia). Er det ikke en oversikt over låtene i manualen da - det ville jeg trodd? Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 BF Vietnam er et konge spill, d må eg bare si!! Det samme med musikken i spillet, passer utrolig godt og legger en knall feeling til spillet. Men eg lurte på om noen har en kodec elelr no sånn til å spille av bik. filene som musikken er lagret i. en Konverter eller no sånn? Kanskje noen har navnene på alle sangene? er sugen på å få fatt i ett par av låtene i spillet skjønner dere Musikken er veldig bra..det er jeg enig i..også konge at du kan legge til egne mp3, 27 låter tror jeg det var Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 Takker og en ting til; angående det å legge inn egne mp3 filer. Eg har har lagt inn noen sanger da, men eg får ikkje opp den lista i spillet fed å trykke på 0(eller O husker ikkje) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 hvis du besøker BF forumet på spill side delen av forumet her, så er det en tutorial på hvordan du ripper musikken i battlefield vietnam til MP3... Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Takker og en ting til; angående det å legge inn egne mp3 filer. Eg har har lagt inn noen sanger da, men eg får ikkje opp den lista i spillet fed å trykke på 0(eller O husker ikkje) Har samme problem...Har satt inn mp3 filer med får ikke opp lista op O Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Fikk med original soundtracks når jeg kjøpte spillet jeg Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 du må kjøre bil eller no får å høre på musikk. sad thing, musikken er så bra! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 selv bruker jeg aldri musikk...for avslørende...men det er fint at andre synes det er så kult da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå