Gå til innhold

Musikken i Bf Vietnam

Anbefalte innlegg

BF Vietnam er et konge spill, d må eg bare si!! Det samme med musikken i spillet, passer utrolig godt og legger en knall feeling til spillet. Men eg lurte på om noen har en kodec elelr no sånn til å spille av bik. filene som musikken er lagret i. en Konverter eller no sånn? Kanskje noen har navnene på alle sangene? :roll: er sugen på å få fatt i ett par av låtene i spillet skjønner dere :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
BF Vietnam er et konge spill, d må eg bare si!! Det samme med musikken i spillet, passer utrolig godt og legger en knall feeling til spillet. Men eg lurte på om noen har en kodec elelr no sånn til å spille av bik. filene som musikken er lagret i. en Konverter eller no sånn? Kanskje noen har navnene på alle sangene? :roll: er sugen på å få fatt i ett par av låtene i spillet skjønner dere :p

Musikken er veldig bra..det er jeg enig i..også konge at du kan legge til egne mp3, 27 låter tror jeg det var :yes:

Lenke til kommentar
Takker og en ting til; angående det å legge inn egne mp3 filer. Eg har har lagt inn noen sanger da, men eg får ikkje opp den lista i spillet fed å trykke på 0(eller O husker ikkje) ;)

Har samme problem...Har satt inn mp3 filer med får ikke opp lista op O

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...