streeter Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Dvd spilleren min vil ikke spille dvd filmer lengre (den gjorde dette før), men det går greit med data dvd'er og eldre filmer. Hva er galt? Det funker hverken i 98 eller xp? (kjører begge) cd brenneren min vil ikke lese cd'er av og til, (som oftest etter at jeg har brukt en av de billige noname cd'ene til 300/100stk...? Jeg mistenker at det har noe med aspi layerne mine å gjøre, men jeg har forsøkt oppdatering av disse uten hell... Hva er galt? Lenke til kommentar
kaifas Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 velkommen til klubben :sad: samme problem her,aspi fiksa ingenting her.....dritt plextor brenner her da,1 år gammel+cd-rom som tok kveld samtidig umm nesten samme prob når jeg tenker meg om da :wink: [ Denne Melding var redigert av: kaifas på 2002-03-27 18:27 ] Lenke til kommentar
streeter Skrevet 27. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2002 takk for den :wink: ¨Når jeg tenker meg om, så har dvd spilleren i tillegg knust en cd plate... nfs porsche (kanskje jeg spilte det for mye)? Noen som har hørt om det? Lenke til kommentar
kaifas Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 har hørt om det..trodde ikke at dvd spilleren hadde så høy hastighet da Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Når det gjelder den knuste cd-platen så er det ikke fabrikanten til cd spilleren som det skal klages til ettersom jeg har hørt ihvertfall, så det har kanskje ikke så mye å si om hvor rask cd-spilleren er.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå