Buddah Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Sandra er flink..! Kanskje ikke den ALLER beste til å synge Men hun har en UTROLIG sjarm.. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 sier bare at idol kan henge seg...usmakelig...hvis folk er så hypp på og slå igjennom hvorfor vente på et program som idol!?...livet i rampe lyset varer ca 4mnd og så er det slutt..kan ikke tvinge folk til å like deg! kan du vell?lager selv musikk og mener at en ekte artist må kunne stå på egne bein...blablalba osv osv..gidder ikke.... Si meg en,bare en bedre mulighet til å vise deg fram som (po)artist enn på en idol? Dette er den eneste setningen du trenger å motbevise at idolkonseptet er dårlig for artisiter Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) til alle som måtte lure..jeg rapper...forestill deg Eminem, 50 cent på idol! haha Gangsta my ass...& yes i am black & ugly hvis du lurer hadde jeg stilt opp på idol ville mitt indre meg hengt seg finnes ikke plass for Pop i mitt hjerte..sorry... Endret 6. april 2004 av darapa Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Faktum er vel at artister "med respekt for seg selv" ikke tør å delta i Idol. Fordi de er redd for å ikke strekke til. Eller få den brutale sannheten at de faktisk ikke egner seg som artist slengt i trynet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå