Gå til innhold

==== Slettet ====


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk det ikke med meg.. har mista kanalen.. sang Trung (tjung svung :) boyband sang igjen? Han kan synge, men burde slutte å synge boyband fort som fy.. ingen oppegående person i norge vil ha enda en boyband-kar ut i verden..

 

Husker world-idol finalen hvor de aller fleste som hadde vunnet i sitt land hadde sunget seg inn i fjortis-hjertene med smørboybandsang fra dag 1.. Flaut spør du meg.. godt vi hadde kurt..!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Det virker som tv2 har gjort en avtale om at det alltid må være en fremmedspråklig med, som orji i fjor, som heller ikke kunne synge.

Gi meg styrke...

Lenke til kommentar

Rangering av fredagen, der 1. er best:

 

1. Maria

2. Trung

3. Susanne

4. Margaret

5. Kjartan

6. Håkon

7. Sandra

8. Maren

 

 

Trung imponerte til de grader! :yes:

 

Mens Maren hadde desverre en dårlig dag.

Kjipt han hun kun trenger én dårlig dag for å ryke, mens Sandra ikke trenger en eneste god dag for å komme videre. :/

Endret av ZybiX
Lenke til kommentar

sier bare at idol kan henge seg...usmakelig...hvis folk er så hypp på og slå igjennom hvorfor vente på et program som idol!?...livet i rampe lyset varer ca 4mnd og så er det slutt..kan ikke tvinge folk til å like deg! kan du vell?

lager selv musikk og mener at en ekte artist må kunne stå på egne bein...blablalba osv osv..gidder ikke.... :thumbdown:

Lenke til kommentar
sier bare at idol kan henge seg...usmakelig...hvis folk er så hypp på og slå igjennom hvorfor vente på et program som idol!?...livet i rampe lyset varer ca 4mnd og så er det slutt..kan ikke tvinge folk til å like deg! kan du vell?

lager selv musikk og mener at en ekte artist må kunne stå på egne bein...blablalba osv osv..gidder ikke.... :thumbdown:

Aner jeg et snev av sjalusi her?

Hvis folk er "så hypp på å slå igjennom" så er det jo bare bra at de melder seg på da.

 

Idol går jo ut på å finne en artist som publikum liker, og at de dermed kjøper platene artisten gir ut. Kjendisstatusen kan vare kort tid eller lenge, alt etter hvor mye produsentene satser på ham/henne, og etter hvor mange plater som blir solgt.

 

Om du absolutt er så i mot Idol, så MÅ du ikke svare. :hmm:

Lenke til kommentar
Håvard? :roll:

 

Trung eide som vanlig. Sandra sang bra. Maren gikk ut, rett skal være rett.

Hvor mange ganger må jeg si det, SANDRA KAN IKKE SYNGE. eller, hun kan jo synge litt, så når hun treffer så treffer hun. Det er sjeldent at det skjer, så jeg vil ikke kalle henne for flink. Har du renset ørene dine i det siste? :p

Lenke til kommentar

Syns de er ganske gode alle som har vært med til nå. Bortsett fra Sandra. Hun er vel ikke det jeg vil kalle et kjempetalent når det gjelder sang, men hun har vel noe ved seg går jeg utfra. Hun fortjener dog ikke å være med videre særlig lengre, da jeg syns det er andre som fortjener det mer.

Jeg har etterhvert fått tre favoritter som jeg syns har utmerket seg på hver sine måter. Det er Margaret, Kjartan og Håkon. Klarer ikke bestemme meg for hvem av disse som fortjener og vinne. Susanne er også rå på sine ting...

Maria er vel den av deltakerene som er desidert flinkest, men jeg syns alikevel ikke at hun skal vinne Idol. Hun klarer seg uansett, og er nok garantert å komme på plate. Og så har hun jo allerede en karriere inne musikk...

Trung er flink, men jeg klarer ikke helt å like stilen hans. Det blir litt for pusete syns jeg. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...