EJN Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Jepps, skal bygge ny PC og trenger da et kabinett å pakke stasen inn i. Forelsket meg i dette, men det er jo ikke vits i å kjøpe det hvis kabinettet er dårlig. Er det et bra kabinett? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Pris ? Med eller uten PSU ? Endret 26. mars 2004 av jarmo Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Pris ? Med eller uten PSU ? Prisen er 1395, uten psu. Litt stiv vil jeg si. Men det ser jo greit ut, men du må jo hive inn en psu og da er jo fort prisen oppe i + 2k. Men det står jo ikken noe om spesifikasjonene til kabinettet... Endret 26. mars 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 hvor mye har du tenkt å bruke?? Lenke til kommentar
EJN Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Så lite som mulig, egentlig. Fant ut at det ble litt drøyt for kabinettet, så jeg har tittet litt på et annet, nemlig et Aero S202 - kabinett.Dette, for å være nøyaktig. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Skal du ha et bra kabinett med en god PSU så gå fo Aopen H600B m/350w fra forton. kjempe kabinett med kjempe PSU. er å anbefale... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Skal du ha et bra kabinett med en god PSU så gå fo Aopen H600B m/350w fra forton. kjempe kabinett med kjempe PSU. er å anbefale... Enig med deg der.... Eller så kan jo raidmax anbefales EDIT Endret 26. mars 2004 av haddis Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Eller så kan jo raidmax anbefales EDIT blir litt harry synes no eg. aopen er litt mer stil for å si det på den måten.. Lenke til kommentar
razer Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Baron Ereksjon, sjekk workloggen min i signatur for flere bilder av Aero S202 Jeg er iallfall fornøyd med det hittil Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Eller så kan jo raidmax anbefales EDIT blir litt harry synes no eg. aopen er litt mer stil for å si det på den måten.. Er ikke så harry likevel, fikk en positiv overraskelse ang. raidmax, det er et blank kab. og ikke ru som vist i bilde.... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Eller så kan jo raidmax anbefales EDIT blir litt harry synes no eg. aopen er litt mer stil for å si det på den måten.. Er ikke så harry likevel, fikk en positiv overraskelse ang. raidmax, det er et blank kab. og ikke ru som vist i bilde.... Yepp yepp....et knall blankt et...piano lakk eller hva folk kaller det......kan nå vertfall speile meg i det Lenke til kommentar
Stianb4 Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Jepps, skal bygge ny PC og trenger da et kabinett å pakke stasen inn i.Forelsket meg i dette, men det er jo ikke vits i å kjøpe det hvis kabinettet er dårlig. Er det et bra kabinett? Takk på forhånd enda en chieftec kopi..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå