Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jo det finnes rare, set og uniques...set og rares kan man kjøpe i shop...unique er dprligere enn vanlige items til tider. er seriøse balanseringsproblemer i spillet. f.eks om man driver med pvp, høy lvl trenger man bare 1 slag for å drepe hvemsomhelst, siden man gjør 100 000+ dmg, og har kanskje max 50 000 liv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Ja, jeg synes det var svæææært drøyt av VG anmelderen å gi spillet 5. Hadde det ikke vært så bugga hadde jeg gitt det terningkast 3, med anbefaling stort sett bare til hardcore fans av Diablo og lignende. Istedet må jeg gi det en 1. Det skulle ikke vært utgitt ennå.

Lenke til kommentar
Det er sinnsykt mye bugs i mp delen i sacred...

JA! jeg og brutter`n linka co-op...FAEN så irriterende! har aldri opplevd noe sånt på en multi-del når single-delen var helt oki!

Et greit spill... kule karakterer, mange våpen, ENORMT spilleareal (70%utforskbart fra begynnelsen)+++

Har sagt det før og sier det igjen; multi-delen er en GIGANTISK flopp! patch har kommet! :wow:

jippi! laster ned 1.6 patchen nå...*krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Istedet må jeg gi det en 1.

1? er du tjukk i huet?(ikke ta det personlig) hva slags krav gir du når du tester spill? hva gir du Far Cry da? 3? eller kanskje 2?

Grafikken i Sacred suger! så gjør mp-delen...likevel er det få spill som fortjener 1!

Kanskje dette spillet gjør det? les her

 

back to topic: jeg gir spillet generelt en 4`er...

Hadde gitt en svak 5`er hvis de gjorde noe med grafikken...

Hadde kanskje gitt Sacred en svak 6`er hvis de hadde gjort det slik at mp faktisk var spillbar!

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Et spill det ikke går ann å spille skulle ikke vært utgitt, og kan således ikke få noe mer enn 1. Angrer surt på at jeg kjøpte det. Skulle venta til det var blitt fikset, en gang i 2005 kanskje... og så kjøpt det for 199,-

 

Forøvrig: Far Cry ville jeg ikke gitt noe mer enn en 4'er. Spillet er svært godt gjennomført, men på ingen måte revolusjonært eller nytenkende.

Endret av Runinho
Lenke til kommentar

Har lagt vekk sacred etter og ha runna det en gang, men skal nok ta det fram til igjenn når patch 1.7 kommer. Ny nettkode vil nok gjøre under for coop-spillinga, håper bare de ikke fjærner buggen som lar opptil 16 stk spille coop-game.

 

EDIT: btw så er det IRC Event til torsdagen hvor det vil bli informert mere om patch 1.7 og noe annet de ikke vil si hva er enda.

Endret av Civilix
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...