Mister t Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 jeg mottar endel mailer fra en person som ikke vil oppgi identitet. Personen har en hotmail adresse, og jeg lurer på om jeg kan finne ut hvem denne personen er. Finne IP adresse f.eks. Går det ann? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 det er så godt som umulig å finne ip adressen hans. men du kan jo se om han har noen personlige opplysninger om seg selv som .net (msn messenger) bruker. Ellers går det vel ann å sende ei fil (av en bestemt type) til han og få han til å åpne det, og du kan se den ip en med et eller annet program.... Ikke spør meg om hva du trenger. Lenke til kommentar
Individual-48 Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 vel, hvis den har blitt sendt til din konto, og det er en hotmail adr. Så mener jeg at du bare kan gå inn å velge "avasent vis, avsender" og få opp masse info fra avsender. ink ip... Lenke til kommentar
Crack Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
palh Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Hva med bare å blokkere e-post adressen hans. da blir det jo stilt med engang. kjedelig å sende mail når man ikke får noe reply. tviler på at du kommer noe særlig langt ved å spørre msn. du må nok ha ganske god grunn for at de skal oppgi ip. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Du kan jo sette opp en webside, som logger IP og referer, og sende en mail til han, og på en måte lure han inn på den siden. Folk er jo dumme nok til å kjøre virus vedlagt i mail, så det burde ikke være så vanskelig. Bare skriv "hvis ikke du slutter, så kan du gå her og se hva jeg vil gjøre med deg!" Lenke til kommentar
palh Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Du kan jo sette opp en webside, som logger IP og referer, og sende en mail til han, og på en måte lure han inn på den siden. Folk er jo dumme nok til å kjøre virus vedlagt i mail, så det burde ikke være så vanskelig. Bare skriv "hvis ikke du slutter, så kan du gå her og se hva jeg vil gjøre med deg!" Må si jeg likte ditt forslag bedre! ) Lenke til kommentar
Crack Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå