Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

finne ut ip adresse fra en e-post?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er så godt som umulig å finne ip adressen hans. men du kan jo se om han har noen personlige opplysninger om seg selv som .net (msn messenger) bruker.

Ellers går det vel ann å sende ei fil (av en bestemt type) til han og få han til å åpne det, og du kan se den ip en med et eller annet program.... Ikke spør meg om hva du trenger.

Lenke til kommentar

Hva med bare å blokkere e-post adressen hans. da blir det jo stilt med engang. kjedelig å sende mail når man ikke får noe reply.

tviler på at du kommer noe særlig langt ved å spørre msn.

du må nok ha ganske god grunn for at de skal oppgi ip.

Lenke til kommentar

Du kan jo sette opp en webside, som logger IP og referer, og sende en mail til han, og på en måte lure han inn på den siden. Folk er jo dumme nok til å kjøre virus vedlagt i mail, så det burde ikke være så vanskelig.

Bare skriv "hvis ikke du slutter, så kan du gå her og se hva jeg vil gjøre med deg!"

Lenke til kommentar
Du kan jo sette opp en webside, som logger IP og referer, og sende en mail til han, og på en måte lure han inn på den siden. Folk er jo dumme nok til å kjøre virus vedlagt i mail, så det burde ikke være så vanskelig.

Bare skriv "hvis ikke du slutter, så kan du gå her og se hva jeg vil gjøre med deg!"

Må si jeg likte ditt forslag bedre! :))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...