vip Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Hei Jeg skal kjøpe meg et nytt skjermkort, og har vurd. detta fra databutikken.com 9800 pro Hvor mye vil det koste å få sendt det hjem til Norge. Er det et seriøst firma? Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Mange som har problemer med databutikken når det gjelder garanti/retur. Mange har det ikke. Mange kommentererer at det er blitt betydelig bedre med det nye servicekontoret i Norge. Jeg holder en knapp på det siste. Noen påpeker at det ikke er vits å spare 200 kroner når du kan "kjøpe deg sikkerhet" hos komplett (ser du leser komplett.no Salg ). Spørsmålene jeg ville stilt meg er: * er det penger å spare på å handle i databutikken kontra de store norske? * er det lett å ta retur med produsent (i stedet for databutikken) * er dette et produkt det er stor mulighet for at blir noe feil med For meg vil prisen være avgjørende (student), men jeg takler å betale 200 ekstra for å ta det hos komplett edir; leifer så det holder... Endret 26. mars 2004 av enden Lenke til kommentar
thoering Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Når det gjelder kostnader for frakt så er disse akkurat som fra andre norske butikker, du betaler ikke noe mer hos Databutikken.com Lenke til kommentar
dominus Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 jeg har ikke hatt annet enn trøbbel med de. direkte løgner og fullstendig feiltolking av kjøpsloven. styr unna og kjøp fra komplett/ps data eller noen andre.. Lenke til kommentar
norrick Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 jeg har ikke hatt annet enn trøbbel med de. direkte løgner og fullstendig feiltolking av kjøpsloven. styr unna og kjøp fra komplett/ps data eller noen andre.. Lenke til kommentar
vip Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Ok, styrer nok unna! Venter heller til komplett får inn sapphire radeon 9800 pro. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Ok, styrer nok unna! Venter heller til komplett får inn sapphire radeon 9800 pro. Må det være saphire? Det er jo andre kort pordusenter også Lenke til kommentar
vip Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 Ok, styrer nok unna! Venter heller til komplett får inn sapphire radeon 9800 pro. Må det være saphire? Det er jo andre kort pordusenter også Nei, men det må ikke være power color Lenke til kommentar
zarion Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Hva er problemet med powercolor? Er jo akkurat samme kortet + at det kom nye vifter til PC for lenge siden Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 edir; leifer så det holder... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå