Pirka Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Hei til dags dato så her jeg 3 vifter i min PC og bruker programme som følgte med NF 7 S V2.0 altså Winbond HardWare Doctor V 2.70. Problemme er at dette programme viser kun 3 vifter - CPU - Chassis og Power Fan-. Kjøpte nettop større kabinet og skal gjerne ha 2-3 vifter til. Kan noen anbefale meg en god program som kan overvåke 5-6 vifter og (altså vise hastihet på disse)`? På forhånds mange takk !!! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 I tillegg til progam må du også ha like mange sensorer. Noe jeg tror de færreste HK har. Om man får egne sensor-kort vet jeg ikke. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Speedfan.. (kan ikke finne link nå, søk litt på google) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Det hjelper ikke med masse fancy programmer og vifter så lenge du ikke har sensorer på hovedkortet til å lese av viftehastigheten på. Noen viftestyringsenheter kan nok lese av hastigheten i software, men jeg er ikke sikker. Du kan jo sjekke ut litt på div. webshops. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå