obese Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg har en HP pavilion ZT3000. [url="http://www.hp-expo.com/no/nor/consumer/notebooks/pavilion/dp786e.html"]pcen er nesten identisk med denne her[/url] jeg bor på en studentby i oslo og har 10mbit-nettverk ut mot inet. jeg har sjekket med admin og linja er helt iorden, men hver gang jeg bruker båndbredde blir linja ustabil og etter omlag 10 minutter, noenganger mer noenganger mindre kutter nettverket helt ut og jeg må boote for å få det til å funke. samme skjedde når jeg brukte twista tp-kabel mot gammelpcen min. antar det er noe feil her, men pcen er helt ny, har oppdatert alle nettverksdriverene og alt jeg fant på hp sin hjemmeside. oppdaterte også realtek-driverne (rtl8139) what to do what to do? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 kanskje nettverkskabelen ikke er helt 100%? eller kanskje linja bare er ustabil... Lenke til kommentar
obese Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 linja er IKKE ustabil da jeg har kjørt en annen pc i 3 mnd uten problem. kabelen er 100% inet funker i ett døgn hvis jeg bare bruker det litt, dvs uten å belaste båndbredden noe særlig. irriterende problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå