eln Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Det ser ikke ut til at de som ligger på den vedlagte cd'en ser ut til å funke. derfor lurer jeg på hva lydkortet heter å hvor jeg kan finne drivere som funker til det..? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Soundstorm, my friend........ Lenke til kommentar
eln Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) raskt svar gitt . finns det en egen "Soundstorm" driver eller må jeg laste ned hele nforce pakka? EDIT; Jeg fant jeg fant.. Endret 26. mars 2004 av eln Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 raskt svar gitt . finns det en egen "Soundstorm" driver eller må jeg laste ned hele nforce pakka? G00GLE litt my friend..... Lenke til kommentar
eln Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Da dette ikke er en autoinstall greie, hvor skal de da ligge? rett på c:\WINNT ? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Før du innstalerer : restart og gå inn i bios og sørg for at lydkortet er enablet. Du kan laste ned chipsetdriverene (nforce) fra nvidia, fungerer bra. Har samme Hk selv men bruker audigy 2 zs pga problemer med center/bass. Lenke til kommentar
da Gauss Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Kan ligge hvor som helst, du må jo uansett installere(oppdatere drivere) dem, og da kopieres de til rett sted (..\system32?) Lenke til kommentar
eln Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Får følgende melding når jeg prøver å legge de i system32: "Kan ikke kopiere SSTraNO: Brudd på delingstillatelse. Kilde- eller målfilen kan være i bruk." EIDT: Ja lydkortet er enabled, winamp funka for 20*min siden. hadde noen problemer med vt (ventrilo) for de som vet hva det er. 10min var kanskje litt å ta i Endret 26. mars 2004 av eln Lenke til kommentar
eln Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Har nå også prøvd å laste ned nyeste driver fra Nvidia samt tatt en rs uten forandring. feilmeldingen når jeg åpner winamp er som følger: "Bad Directsound driver. Please install proper drivers or select another device in configuration Error code: 88780078" Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Så flasher vi biosen da kanskje ? Lenke til kommentar
eln Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Har nyeste bios . takk for hjelpen alle hjelpsomme. var noen manuale instillinger som manglet etter å ha fått lakt inn driverne som skulle til. Ha en fortreffelig aften. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå