thomasoi Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Ifølge www.apple.com/no: Shipping time for express service is up to six business days. Har ei bestilling inne nå, og håper på at den rekker til Tromsø før påskeferien min starter.. Noen som har erfaringer med express-shipping fra apple.com/no? Endret 28. mars 2004 av thomasoi Lenke til kommentar
thomasoi Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Får svare meg selv sålenge..=) Ble sendt mandag 22. og fikk beskjed om at den hadde ankommet Nederland idag, som visstnok er sentralen for utsending i Europa. Hvis det tar "up to six business days" derfra igjen så tror jeg apple bør se etter nye logistikkpartnere. Endret 29. mars 2004 av thomasoi Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Tror du må vente en god stund. Apple kan virkelig ikke det å sende en ting i posten. Eller å finne en partner som kan gjøre det. Den kommer vel om ca 2uker, hvis det kommer før er du heldig. Lenke til kommentar
thomasoi Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Var det jeg var redd for ja.. Burde vel ha kjørt denne posten før jeg handla, og så kjøpt hos komplett for noen hundre ekstra kroner. Men syntes unektelig at lovnaden om 6 arbeidsdager virket troverdig, spurte tilogmed ved bestilling om det var en realistisk frist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå