Grimmy Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Jeg fikk for en uke siden et spill som heter Gothic, det er et slags rollespill i maxpayne vinkel. DVS 3D rollespill.Nå som jeg har gått igjennom det søker jeg etter noe nytt. Er det noen som vet om spill som ligner, som er like bra eller bedre, eller generellt bare vet om ekstremt gode spill? Jeg har hørt at Soul Reaver 2 skulle være noe lignende, men det støttet ikke Windows XP som jeg bruker. Virket ikke hos meg ialle fall. [ Denne Melding var redigert av: Grimmy på 2002-03-27 18:16 ] Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Prøv Ultima9. Er et av de spillene som har gitt meg mest glede (kanskje på tiende plass på en topp 10 liste). Hvor kjøpte du forresten Gothic?? Her i Stavanger har jeg fintrålt alle butikkene, finner det ikke en eneste plass!!!! [ Denne Melding var redigert av: zuperMensch på 2002-03-27 20:00 ] Lenke til kommentar
Grimmy Skrevet 27. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2002 Det er å finne på diverse web shopper. Du må nok lete litt online, jeg husker ikke helt hvor jeg kjøpte det, det var en slik online butikk som solgte spill til PC,PSx og slikt. Jeg fant butikken via en norsk artikkel på spillet, der stod det hvem importøren var, så det beste hadde vore å funnet den artikkelen igjen. Jeg trodde jeg leste det på det derre gamer.no (finner det på hardware.no), men jeg fant den ikke der nå, så jeg tar vel helt feil. PS Takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå