defzx Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Skal kjøpe boxe handsker og tannbeskytter, hvor er det billigst og best? tenker på i norge og utlandet. Lenke til kommentar
obese Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 det heter boksehansker og du kan jo starte her: www.sherdog.com det finnes utrolig mange butikker for sånne ting, greit å bruke store butikker i utlandet etter min erfaring. evt finnes det små importører i norge, men jeg er usikker på utstyret som er tilgjengelig. Lenke til kommentar
obese Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 mer nøyaktig ... her det ligger på clothing/supplements Lenke til kommentar
defzx Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 mer nøyaktig ... her det ligger på clothing/supplements det var ikke en drit der. Jeg snakker om Hansker.. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 mer nøyaktig ... her det ligger på clothing/supplements det var ikke en drit der. Jeg snakker om Hansker.. jeg kjøpte alt mitt på inter sport... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå