Gå til innhold

Trenger tips til kjøp av ny PC.

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har fått i oppdrag å hjelpe en kollega med valg av ny PC. PC'en skal hun bruke hjemme, og den skal brukes til surfing, office, filmtitting og hun har også lyst til å prøve litt spilling. Skjermen må være flatskjerm, ellers har hun ingen spesielle krav. Prisen bør helst være ca 10 000 - 12 000.

Jeg tenkte med en gang på å sette sammen en PC med Pentium 4, men så kom jeg over Hardwarebutikkens "pakketilbud" med AMD64. Er dette et godt kjøp? Har aldri hatt AMD selv.

Har lett litt rundt på forumet etter erfaringer med denne pakken, men den er vel kanskje for ny til at noen har fått fingrene i den enda??

Noen som kan komme med en "dom"? Er dette en pakke jeg trygt kan anbefale henne? Er det deler som evnt bør byttes ut (har hørt at hwb er fleksible mtp utbytting av deler i pakketilbudene deres)?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hun skal ikke drive med videoredigering, nei. Så 512 mb ram holder nok lenge foreløbig.

Takk for tipset om Kingston ram. Ser at "merke-ram" ikke er så mye dyrere enn ram'en som føler med i pakken, så hun vil sikkert oppgradere. Så at det var flere forskjellige Kingston HyperX 512mb å velge mellom. Hvilken passer best til denne pakken?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...