Sn0mann Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Jeg visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette så jeg legger det her Hva synest dere om Siden min : Aasen3d.com ? Alle tilbakemeldinger er velkomne PS: er litt n00b innen html osv. ##endret topic til noe mer forståelig - enden## Endret 29. mars 2004 av enden Lenke til kommentar
palh Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Dropp toppen. / legg om designen så blir det vel bra. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Denne kunne du legge i WedDesign kategorien. Men jeg synes siden var fin. Men isteden for å lage så vledig lang siden, kan du kanskje dele det opp i arkiver. Lenke til kommentar
Sn0mann Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Dropp toppen. / legg om designen så blir det vel bra Hehe jaok. Siden kom den 7nde mars, så er litt ny Men har begynt på nytt design nå i denne uken (som ser litt miserabelt ut til nå :S) Takk for tips =) keep'em coming Lenke til kommentar
Sn0mann Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Dele opp i arkiver ? : : Har en kamerat som er über på php, så får høre med ham Takk for innspill Denne kunne du legge i WedDesign kategorien. er det en kategori? Lenke til kommentar
Timur Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Mange som har gått i samme felle , men nedenfor alle emnene som Internett & Nettverk, Lagringsmedier o.s.v er det en beskjeden linje hvor det står Programvare, Programmering o.s.v Her er nok stedet du leter etter-> Web-design, HTML & CSS Lenke til kommentar
MuD Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 var ein ganske bra side men det var litt rotete, for og være ærlig Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Ser bra ut, men kutt ut den store headingen!!!! Litt rotete, men det kommer nok etterhvert ! Ellers bra design, greie farger. STÅ PÅ ! Lenke til kommentar
obese Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 det var en fin side du hadde og jeg er jommen imponert over at du tok deg bryet å skrive "n00b" ... med nuller og alt... Lenke til kommentar
Sn0mann Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 var ein ganske bra side men det var litt rotete, for og være ærlig Hehe..ja, den er ganske rotete nå skal endre dette nu i neste uke(kanskje ) Heading, vil det si..Logo? ( ) er litt n00b jo -takk for alle innlegg ! Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Joda, den var pen den, men jeg liker ikke de store ark-brettene og headeren. Men bra jobbet! Stå på! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Hmms, er dette en template? (no offence, bare lurer), og hvilket system er det du benytter deg av her? Selvskrevet? Headet var forøvrig, unnskyld uttrykket, grisestygg og uleselig. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Hmms, er dette en template? (no offence, bare lurer), og hvilket system er det du benytter deg av her? Selvskrevet? Headet var forøvrig, unnskyld uttrykket, grisestygg og uleselig. Første jeg tenkte på da jeg så sida.. Har sett disse blåe "klumpene" før en plass... Jo, hotmetal "ett eller annet".. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Er dette modifisert print screen? Det blåe er mest sannsynlig tatt fra en Mac, og det samme er strekene. Vil jeg tro. Dermed er originaliteten fraværende. Pent, men gjerne litt rotete. Headeren er søppel og jeg savner mouseover i menyen. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 og hvilket system er det du benytter deg av her? Selvskrevet? Php-nuke Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 er ikke helt sikker på om jeg liker blåfargen.. :S Lenke til kommentar
magikern Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 all text i header er tilnærmet uleselig og jeg anbefalle deg sterkt og sjekke ut: http://gt.audioslaved.com/ Lenke til kommentar
armatua Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Forstyrrende header - ikke spesielt vellykket. Resten er ganske fint - jeg liker at de ulike "avdelingene" henger løst i et slags blokkformat. Men forsiden er nok desverre litt stor, uoversiktlig og for ensformig, etter mitt synspunkt. Bittelitt over midt på treet. Lenke til kommentar
Sn0mann Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Hehe..takk for alle innlegg.. Tror jeg har fått med meg at Headeren er Umennesklig stygg Holder på med et nytt utseende nu.. Helvede, suger på php :S Noen som vet om Guider? -Takk for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå