Gå til innhold

pc og kabinett til under 12000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, høyttalere til 395 er vel ikke akkurat god lyd, med mindre du har dårlig hørsel.

Men hva slags "god lyd" skal det så være? Spill, film, musikk eller all-round? Til spill er det Audigy 2 som gjelder på lydkort-fronten, men hovedkort med on-board nVidia SoundStorm er også akseptabelt.

Har du selv testet de? De imponerer, og jeg satt litt sjokket etter å ha hørt de spilt!

Lenke til kommentar

zaico,

De er sikkert veldig bra til den prisen, men jeg kan aldri tro at de er brukbare til å høre på musikk, eller virkelig riste rommet som mitt Z-560 sett.

Forøvrig er Z-560 heller ikke all verden til musikk. Der er hodetelefoner best hvis du har et stramt budsjett.

Endret av EasyRaider
Lenke til kommentar
zaico,

De er sikkert veldig bra til den prisen, men jeg kan aldri tro at de er brukbare til å høre på musikk, eller virkelig riste rommet som mitt Z-560 sett.

Forøvrig er Z-560 heller ikke all verden til musikk. Der er hodetelefoner best hvis du har et stramt budsjett.

Nei det har du nok rett i, men om han skal ha et z-560 sett må han kraftig ned i ytelse på maskina, dessuten er nok z-560 så forferdelig mye bedre på musikk enn det billige 2.1 settet fra logitech.. Det eneste som duger utenom "vanligestuehøytalere" til musikk er noen gode hodetelefoner.. Koss pro 3aa er et billig å bra alternativ.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg har disse og de funker helt perfekt. De sitter koblet i det innebygde 5.1 lydkortet i Shuttle'n min. Man må være kresen for å mislike lyden som kommer ut av dem.

Lenke til kommentar

hadde det gått ann og bruke headphones a? koss ur40 gir veldig god lyd (hører på nå) eller vil du ha høytalere? disse koster 375,- på microplex.

Nyere hovedkort har onboard lyd som er så gode, så det ekke vits å kjøpe audigy vis du ikke er fanatiker elns...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...