EspenDL Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Har "joina" denne klanen. http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=206434 Siden deres ser jo ikke ut, så jeg tenkte jeg fort skulle koke i sammen noe. Resultatet ble: link Er dette noe og forsette på? PS! Ikke se på koding eller innhold. Lot photoshop gjøre hele jobben Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 - Grusom header - Times new roman - Utydelig meny - Teksten står klin inntil kanten i innholdsfeltet + Greie farger Det var vel igrunn det. Går an å fortsette på, men du har en del å gjøre Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Må si meg noe uenig med Arve her altså Likte headern jeg... enkel og grei, men kanskje noe voldsom tekst iden. men..... Menyen er noe utydlig, litt for mørk bakgrunn, eller så er skrifta noe for lys Dessuten liker jeg å lese hvit skrift, gjør heller bakgrunnen noe lysere. Også blir teksten noen fpr klint oppi venstre kanten Men alt i alt synes jeg det er bra jeg. keep up Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Det verste var nok Times, vik fra meg alle onde fonters far! *spam* Lenke til kommentar
gather Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 UFC is comming and tar you Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 synst den startet litt brått.. (fra venstre alså) eller så er det noe med min ekstremt høye oppløsning eller no.. har ikke så mye peiling på webdesign.. men det har vel ikke de fleste cs fjortisser som kommer til å se på siden heller Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Det verste var nok Times, vik fra meg alle onde fonters far! *spam* Ja, ikke bry dere om times nå... Trenher feedback på header, meny osv. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Beklager vis det blir litt offtopic men men.. Noen som har noen korte og enkle kommentarer til dette designet? Noe jeg sveisa sammen i full fart, aner ikke hva jeg skal med det =) Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 header og font var ikke br a ;) ; ) Lenke til kommentar
specs89 Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Ved første øyekast så var den slående lik polecats free cs-design. Ellers ble vel header litt mørk? Ellers var den vel grei. Og, hva skal man vel med en hyper clan-side? Ingen klaner varer for evig Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Ved første øyekast så var den slående lik polecats free cs-design. Ellers ble vel header litt mørk? Ellers var den vel grei. Og, hva skal man vel med en hyper clan-side? Ingen klaner varer for evig Når du seier det så er det faktisk akkurat samme fargane og oppsettet... Kvalifiserer nesten som rip jo! Lenke til kommentar
PT Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Kvalifiserer nesten som rip jo! Nesten? IMO er det en rip Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Ved første øyekast så var den slående lik polecats free cs-design. Ellers ble vel header litt mørk? Ellers var den vel grei. Og, hva skal man vel med en hyper clan-side? Ingen klaner varer for evig Skal ikke si at jeg ikke har blitt inspirert av den siden. Det er jo ikke rip, eller er det? Har brukt de samme fargene. EDIT: Kan gått fjerne den og begynne på nytt vis dere mener det er rip å "kopiere" litt. Endret 26. mars 2004 av EspenDL Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) So.. Espen... you're pretty much... Endret 26. mars 2004 av HalTan Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Greit, greit greit. Skal fjerne den. hehe. Unnskyld. Den var jo ikke helt lik Det er jo litt rip av steam sine hjemmesider også. Endret 26. mars 2004 av EspenDL Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Har jeg lov å bruke de samme fargene? Liker dem Endret 26. mars 2004 av EspenDL Lenke til kommentar
PT Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Farger er det bare arve87 som har © på, men det er ingen som bryr seg om han Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Javel, kommer sikkert opp me en ny post om noen dager. EDIT: For dere som ikke så hvor hardt jeg ripa sia... Her er en link Beklager Endret 26. mars 2004 av EspenDL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå