DanielP Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Nå har jeg tid da jeg har operert og må holde huset i noen uker. Så jeg tenkte å sette meg ned og lære meg photoshop mye bedre...... Nå det jeg lurte på er om noen her har noen gode guider til f.eks: Runde hjørner. Ja, rett og slett ting som er "runde" i kantene.... som f.eks de(n) figuren(e) som enzo hadde på siden sin..... Den lille.... Ehm...(glemt hva det heter) Har jobbet så mye at jeg har falt vekk fra hele greiene)(Smertestillende hjelper heller ikke på hukommelsen ) Og alltid kjekt med noen generelle guider... Takker folkens EDIT: Fant det fram... han kalte det placeholderen til webfreak.no URL til post Endret 26. mars 2004 av DanielP Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 HER har du nok det du behøver... ellers google Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Hehe, visste om den (har den bookmarket) Men gadd ikke lete gjennom alle Jaja, jeg får vell gjøre det allikevell Hehe Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Skal jeg trekke ut en så blir det denne: www.good-tutorials.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå