Stigma Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg får en bluescreen med "bad pool caller" under oppstart av winXP. Det skjer hver eneste gang på akkurat samme sted, rett før login-skjermen kommer opp. Samme skjer i safe-mode. Har ikke installert noe ny hardware eller software. Første gang feilen kom var det inni vindopws ved åpning av et program, andre gang var det rett etter login-skjermen, og deretter var det rett før login-skjermen (og der fortsetter den å få famme feil). Noen der ute som er god på feilkoder som kan si meg en mulig feilkilde? Hadde tenkt å fikse opp maskinen med en full reinstall uansett, men det kan være greit om noen her kan utelukke hardware feil osv. -Stigma Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Står noe om det her, men forsøk også et Google søk. Kan se ut som om det dreier seg om et minne/hw/driver problem.... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg har fått Bad Pool Caller en gang jeg overklokka for mye, og en gang da jeg brukte noen buggete drivere til skjermkortet. (Bare de buggete driverne forårsaka feilen i HVER oppstart.) Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Ok, høres ut som windows enten har fucket seg til, eller at kanskje noe minne har gått fyken. Takk for lenken trn100. Jaja.. jeg hadde planlagt å reinstallere anyway. -Stigma Lenke til kommentar
It's me Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Blåskjerm i windows passer under "Windows". Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg