Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Gratis virus fra Telenor?


Anbefalte innlegg

Jeg har byttet e-mailadresse. En av grunnene var at jeg var lei av all spammen jeg etterhvert fikk.

 

Nå, ca en mnd etter byttet får jeg spam med virus igjen. Hver dag. Dette til tross for at min e-mailadresse er ganska så ukjent?

 

Hos Telenor får man kjøpt spamfiltrering for kr 29,-/mnd.

Jeg mener å ha grunn til å tro at det er leverandøren til mitt abonnement som kanaliserer spam til meg slik at man skal kjøpe spamfiltrering.?

 

Korrigér meg hvis jeg tar feil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har byttet e-mailadresse. En av grunnene var at jeg var lei av all spammen jeg etterhvert fikk.

Nytteløs metode, Online blir nok konstant utsatt for bruteforce spamangrep og det ville være totalt ødeleggende for Telenor om de drev med slikt simpelt spill.

Lenke til kommentar
Joda, har Norton AV2003, men det er irriterende å 'saksbehandle' alle disse virusmeldingene.

 

Men jeg er jo heldig foreløpig, får bare ca ei melding/dag.

 

På det verste tidligere, kunne jeg få opptil 30 virusmeldinger/dag.

30 er en del. Kanskje noen har brukt mailadressen til å signe up på ... sider? Det er slemt, men lett å gjøre.

Er jo ikke akkurat så mange steder du kan melde e-mail adressen din inn, også får du virus i posten en gang i uka

:roll::p

 

Men skaff deg et skikkelig program som fjerner spam :thumbup:

Lenke til kommentar
Er jo ikke akkurat så mange steder du kan melde e-mail adressen din inn, også får du virus i posten en gang i uka

:roll:  :p

Ikke det? :ermm:

Nei..håper da ikke det :cry:

Vil det si at hvem som helst bare kan melde meg på slike steder uten at jeg har godkjent det ? :scared::cry:

Endret av Timur
Lenke til kommentar

Jeg måtte også bytte epost adresse pga spam.

Det var dog en gammel c2i.net adresse, som jeg hadde siden dag 1 med internett.

Nå har jeg hatt en netcom adresse i 2 år og fortsatt ikke en eneste spam melding!

Har fått ett par virus av og til, men hvis du er varsom med hvor du oppgir epost adressen din så er det noe av det som hjelper best!

Du må også være varsom med og legge ut adressen din på hjemmesider o.l da det finnes droner som automastisk søker nettet for epost adresser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...