skarsk Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg har byttet e-mailadresse. En av grunnene var at jeg var lei av all spammen jeg etterhvert fikk. Nå, ca en mnd etter byttet får jeg spam med virus igjen. Hver dag. Dette til tross for at min e-mailadresse er ganska så ukjent? Hos Telenor får man kjøpt spamfiltrering for kr 29,-/mnd. Jeg mener å ha grunn til å tro at det er leverandøren til mitt abonnement som kanaliserer spam til meg slik at man skal kjøpe spamfiltrering.? Korrigér meg hvis jeg tar feil. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
agvg Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg har byttet e-mailadresse. En av grunnene var at jeg var lei av all spammen jeg etterhvert fikk. Nytteløs metode, Online blir nok konstant utsatt for bruteforce spamangrep og det ville være totalt ødeleggende for Telenor om de drev med slikt simpelt spill. Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Hvis du har ADSL, så får du Norton Internet Security 2004 gratis...og den inneholder spamfilter... Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Joda, har Norton AV2003, men det er irriterende å 'saksbehandle' alle disse virusmeldingene. Men jeg er jo heldig foreløpig, får bare ca ei melding/dag. På det verste tidligere, kunne jeg få opptil 30 virusmeldinger/dag. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Timur Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Joda, har Norton AV2003, men det er irriterende å 'saksbehandle' alle disse virusmeldingene. Men jeg er jo heldig foreløpig, får bare ca ei melding/dag. På det verste tidligere, kunne jeg få opptil 30 virusmeldinger/dag. 30 er en del. Kanskje noen har brukt mailadressen til å signe up på ... sider? Det er slemt, men lett å gjøre. Er jo ikke akkurat så mange steder du kan melde e-mail adressen din inn, også får du virus i posten en gang i uka Men skaff deg et skikkelig program som fjerner spam Lenke til kommentar
Timur Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Er jo ikke akkurat så mange steder du kan melde e-mail adressen din inn, også får du virus i posten en gang i uka Ikke det? Nei..håper da ikke det Vil det si at hvem som helst bare kan melde meg på slike steder uten at jeg har godkjent det ? Endret 26. mars 2004 av Timur Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Bruk Microsoft Outlook, ikke Outlook Express. Det har et meget bra innebygget spamfilter, og hvis du går på http://office.microsoft.com/officeupdate kan du laste ned det nyeste spamfilteret. Funker veldig bra for meg hvertfall, er bare en eller to mailer som slipper igjennom inimellom. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Hva har folk mot hotmail? Fin oppdatert virus scanner, bra spam filter, o.l. Ok, ikke så mye plass, men thats it Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Hotmail har faktisk blitt jævli bra i det siste imo..får niks spammail lengre. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 da stusser jeg litt..da jeg får ingen spammails lengre, og har vanlig mail der..ikkenoe utvidet. Har tilogmed brukt samme mail i ca 6 år nå. Og har aldri vært så lite spam som det er nå. Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg måtte også bytte epost adresse pga spam. Det var dog en gammel c2i.net adresse, som jeg hadde siden dag 1 med internett. Nå har jeg hatt en netcom adresse i 2 år og fortsatt ikke en eneste spam melding! Har fått ett par virus av og til, men hvis du er varsom med hvor du oppgir epost adressen din så er det noe av det som hjelper best! Du må også være varsom med og legge ut adressen din på hjemmesider o.l da det finnes droner som automastisk søker nettet for epost adresser. Lenke til kommentar
Redlight Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Hos Telenor får man kjøpt spamfiltrering for kr 29,-/mnd.Jeg mener å ha grunn til å tro at det er leverandøren til mitt abonnement som kanaliserer spam til meg slik at man skal kjøpe spamfiltrering.? Ja helt sikkert for å tjene 29 kr mnd, hehe. Neppe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå