Per_le Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Lage en server på 1.6? Jeg bruker en router..får det ikke til.. HJELP takker for svar Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Les litt her. Endret 26. mars 2004 av niXon^^ Lenke til kommentar
Per_le Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Les litt her. jeg har router..funker ikke den linken du ga meg. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Du sier altså at du kommer inn på forumet men ikke på enkelte tråder Dedikert server Kort innføring i hvordan man setter opp en egen server. Den funker til LAN og som regel public. 1. Åpne steam og gå på games --> Dedicated server. Vis du ikke har den fra før så laster du den ned. 2. Fyll inn ca dette: Game: Counter Strike Servername: <Valgfritt> Map: Byttes seinere Network: Internet vis den skal være public, lan sier seg selv Max Players: Antall slots, valgfritt UDP Port: 27015 Rcon password: <Valgfritt> Kryss av for Secure 3. Start server, dette kan ta litt tid.. 4. Nå åpnes det et lite vindu, dette må aldri lukkes. Har kan du skifte det meste unntatt antall slots. Prøv deg fra her. 5. For å kjøre kommandoer når du er på serveren gjør du slikt: rcon_password dittrconpw // Dette gjør at du logger på serveren, skrives i console mens du er på serveren Når du skal kjøre en kommando skriver du: rcon <kommando> // F.eks. "rcon sv_restart 1" PS! Når du skal gi ip'en til vennene dine så ikke gi dem ipen som står i dedikert server vinduet, men den som man finner her. Når du skal stoppe serveren lukker du vinduet. Lenke til kommentar
Per_le Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 Du sier altså at du kommer inn på forumet men ikke på enkelte tråder Dedikert server Kort innføring i hvordan man setter opp en egen server. Den funker til LAN og som regel public. 1. Åpne steam og gå på games --> Dedicated server. Vis du ikke har den fra før så laster du den ned. 2. Fyll inn ca dette: Game: Counter Strike Servername: <Valgfritt> Map: Byttes seinere Network: Internet vis den skal være public, lan sier seg selv Max Players: Antall slots, valgfritt UDP Port: 27015 Rcon password: <Valgfritt> Kryss av for Secure 3. Start server, dette kan ta litt tid.. 4. Nå åpnes det et lite vindu, dette må aldri lukkes. Har kan du skifte det meste unntatt antall slots. Prøv deg fra her. 5. For å kjøre kommandoer når du er på serveren gjør du slikt: rcon_password dittrconpw // Dette gjør at du logger på serveren, skrives i console mens du er på serveren Når du skal kjøre en kommando skriver du: rcon <kommando> // F.eks. "rcon sv_restart 1" PS! Når du skal gi ip'en til vennene dine så ikke gi dem ipen som står i dedikert server vinduet, men den som man finner her. Når du skal stoppe serveren lukker du vinduet. funker ikke..jeg har ikke sånn real ip.. jeg har 192.168.0.100 Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Du får satt opp, men ingen kan joine den? Sitter du bak NAT? Forward port 27015 til din lokale ip, så skulle nok alt være i orden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå