Gilbert Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Veit jeg beveger meg litt på forbudt grunn nå, så tar unnskyldningen først; jeg mener det finnes en uskrevet lov om at den som hjelper får selv hjelp, så guys, jeg er nok mer aktiv i php-forumet med det jeg kan. håper jeg kan komme hit i nåde og be om hjelp... Dette er et bilde, men den har ikke den proffe looken; tenker da på at den tidvis diagonale linja kunne få en liten skygge for å virke tykkere og det er no hvite prikke-dotter som ikke er parfyme for øyet blant annet. Håper noen har lyst til å se på den Endret 26. mars 2004 av fjartan Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 som ikke er parfyme for øyet blant annet. Jo, det vil jeg si, da parfyme på øyet svir. Jeg ville ha laget store deler av bildet på nytt. Rett og slett tegnet oppå, og prøvd å få det så likt som mulig. Lenke til kommentar
adyton Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) som et lite avbrekk fra FlashMX boka jeg har satt igang med tok meg jeg litt tid til å prøve å fikse bildet. Er ikke verdens beste i photoshop akkurat så, jaja Også, hva i huleste skal du bruk dette bildet til? EDIT: bytta url til bildet, hvis det ikke funker nå: klukke Endret 27. mars 2004 av adyton Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå