m-kane Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Heisann. Sliter litt med å finne slike. Skal i AGP slot. Helst TV ut, men ikke absolutt must. Fant noen (hovedsaklig FX5200 og ATI 9200SE) men lurte (håpet?) at det fantes bedre kort med kort brakett. Skal stå i liten stuepc, så viftefritt er stort pluss. Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) da tror jeg du må lete lenge det er som regel bare low end kort som kommer som low profile uten vifte. Men du kan jo eventuelt mode et kort. Denne bygger bare 6mm http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=CCBA4P Den fines også som ati utgave hvis du ønsker der. Edit: Når jeg tengker meg om så må den bygge mer en 6mm. Det er briker til minne som følger med på den dimensjonen Endret 26. mars 2004 av iron_knuckle Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Litt skeptisk til å måtte kutte i noe annet enn braketten.... På de fleste kort virker PCBen litt for bred? Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Det er ett kort som bygger lavere en de vanlige du skal ha, ikke sant? Så bredden har ikke så mye å si? det greieste er å kjøpe et kort som ikke yter så mye, ta av vifta og klokke kortet litt ned hvis du synes det blir varmt.. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 hvis du kjøper et r9600se så er de kortene vifteløse. Lenke til kommentar
tiger.no Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) Lavprofil AGP kort har størst utbredelse blant kontor PC'er, derav en naturlig begrensning av utvalget til Matrox G550, ATI Radeon9200 og nVidia GF FX 5200. Dersom kravet til lite støy har høyere prioritert enn ønsket om 3D ytelse, så er utvalget fortsatt like begrenset. En tredje faktor er at på en TV må man stort sett operere med en så lav oppløsning at til og med Radeon9200 og GF FX 5200 kan levere enn akseptabel 3D ytelse. Vi bruker en del lavprofil AGP kort på min arbeidsplass: der falt valget på GF FX 5200 på grunn av bedre ytelse for en del OpenGL viewere vi bruker. Endret 27. mars 2004 av tiger.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå