-kga- Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg klarte å prestere å få pressa bly på en trøkk penn som var ganske langt ute opp i neiel feste ved tommelen. Det store var at blyet brakk, og nå har jeg en bly betta langt inne oppunder huden ved neiel festet. Sitter å brøver å få den ut med en passer. Er vannskelig å komme til oppunder der. Har dere noen lure ideer for å få den ut? Satt og tegna, og jeg hadde blyet litt langt ute ved skyggelegging. Spørr ikke hvorfor. Jeg klarte å få veiva den opp i når jeg skulle flytte stilling. Jeg satt litt spess, og jeg bomma med albuanne på bordet og klarte og få til dette da. Litt driti ut Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Ingen bilder? Blah, where is the fun? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Er ikke bly, men karbon av noe slag du har fått i deg. Du kan jo kappe av fingern? Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Har ikke kamra. Den bettan går bare lenger og lenger inn jo mer jeg prøver å få den ut. Hvis noen har sakt at tegning er en fredlig hobby så har de tatt grundig feil. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Er det farlig om jeg ikke får den ut? Vill den smuldre opp etter vert? Endret 26. mars 2004 av Lord-KGA Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Du kan sikkert få infeksjon og koldbrann eller noe. Stikk til legen og ta et par-tre stivkramper for å være på den sikre sida (eller ikke hør på meg). Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 En tynn pinsett burde fungere, eller to små pinner/nåler elsn som du trekker den ut med. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Fikk den ut. Den var litt over en halv cm bar, men den var no drit å få ut. Gikk jo bare lenger og lenger inn. Nå svir det i tommelen også, dakkar meg. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Yess! Bra det da Endret 26. mars 2004 av Volcov Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 jeg fikk bly fra en blyant i skulderen min jeg var i slosskamp med en kis og han stakk en blyant i meg Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Herpa du en konstruksjon når dere holdt på med geometri? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Grønnsåpe virker vel. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Vær mann og kutt av deg ett stykke kjøtt der blyet/karbon drittet er. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 Vær mann og kutt av deg ett stykke kjøtt der blyet/karbon drittet er. Jeg er mann, men jeg er ikke dum. Lenke til kommentar
parpils Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Ta en nebbtang i den ene hånda og ta tak med tangen ytterst på neglen din, røsk til hardt en gang så neglen ryker av, ta fram litt papir eller noe bandasje og surr rundt. Festes med en tape bit. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Jeg har hatt spissen(++) av en vanlig blyant inne i armen min, det var ikke helt godt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå