Saviola16 Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Hva er egentlig TG? KØDDA!!! Jeg sitter her hjemme å tenker på dere som sitter på TG. Skulle vært der selv hadde det ikke vært for at jeg bor 600km vekke(stavanger):/ JJ, hva skjer egentlig på TG for tiden da? Noe liv? Hvor mange personer er det der? Er det noen steder hvor jeg kan få se bilder eller webcam? Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Hva er egentlig TG? Ehhh... KØDDA!!! Å =P Jeg sitter her hjemme å tenker på dere som sitter på TG. Skulle vært der selv hadde det ikke vært for at jeg bor 600km vekke(stavanger):/ Auda... JJ, hva skjer egentlig på TG for tiden da? Noe liv? Litt lyd fra forskjellige retninger, endelig oppe etter ett HK-havari (stygg ripe), begynner å ta seg nå. Hvor mange personer er det der? Hm. En, to, tre, fire, fem... (128 timer senere) phuuh... ca 4.5k? Er det noen steder hvor jeg kan få se bilder eller webcam? Sjekk party area på gathering.org Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå