DevN Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 I en episode, hvor sønnen til Mr. Burns kommer til Springfield, blir det i slutten party, lurer på hva låten som blir spilt heter...? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Det står vel sikkert på slutten av episoden da..... tror jeg Lenke til kommentar
DevN Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Det står vel sikkert på slutten av episoden da..... tror jeg Ehh, har ikke hele slutten med. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Finner du den på epguides.com da? Eventuelt kan du jo taste inn teksten på sangen på google å se hva du finner ut... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Hah den kan jeg. Det er de gode gamle puddelrockerne Journey - Anyway you Want it. Den er fra skiva Captured (1981) og kan også finnes i en knakende fet liveversjon på Greatest Hits Live (1998) De hadde en haug med mainstream metal hits utover 80-tallet, og masse "best of "plater på 90-tallet. Hvis du har noen år på baken kjenner du kanskje til den udødelige fjortisdiskotek kline-klassikeren "I wanna know what love is". Her er resten av diskografien med anmeldelser: http://ubl.artistdirect.com/store/artist/a...,450821,00.html That oughtta do it Endret 26. mars 2004 av Bitex Lenke til kommentar
DevN Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Hah den kan jeg.Det er de gode gamle puddelrockerne Journey - Anyway you Want it. Den er fra skiva Captured (1981) og kan også finnes i en knakende fet liveversjon på Greatest Hits Live (1998) De hadde en haug med mainstream metal hits utover 80-tallet, og masse "best of "plater på 90-tallet. Hvis du har noen år på baken kjenner du kanskje til den udødelige fjortisdiskotek kline-klassikeren "I wanna know what love is". Her er resten av diskografien med anmeldelser: http://ubl.artistdirect.com/store/artist/a...,450821,00.html That oughtta do it *Takker* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå