eRr_0r Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Hei, lurer på om noen vet om en crack til Gangland... Jeg har originalen, men når jeg starter spillet så finner den ikke cd'en! HJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLP Lenke til kommentar
TST Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Vi gjør oppmerksom på at det ikke er lov til å utveksle linker til hverken cracks eller no-CD-patcher her på forumet. Dere er imidlertid velkommen til å tipse han om andre løsninger på problemet, ettersom han faktisk har kjøpt spillet. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Har du skrivet inn disc keyen en eller annen gang? Skal jeg være ærlig tror jeg ikke du har originalen.. Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Du oppfordrer meg til å bryte reglene.. Du kan vel sende meg en PM, så kan vi ta det privat Er det greit moderator? Lenke til kommentar
TST Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Retningslinjer gjelder også for private meldinger. Retningslinjene er laget for dette forumet som en tjeneste. Private meldinger er en del av dette forumet. Lenke til kommentar
nord Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 *off-topic* har dere all rett til å lese en personlig melding? Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Det kan de ikke. (tror jeg nesten helt sikker) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå