LarsFromasj Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Har plassert kabinettet mitt på bordet (Kan jo ikke ha det på gulvet, det ville j vært waste of money). Problemet er at det lager en irriterende ristelyd i bordet som kommer og går hele tiden, i en slags "bølge". Er det noe man kan montere under føttene på kabinettet som demper vibrasjoner? Var ikke på tanken å bruke høyttaler-spikes, men det vil jo se helt på trynet ut. Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Fest litt 2-5mm tykk gummi under pcen, lag to remser som er ca 1cm brede. Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Tenker du på istedenfor føttene, eller under føttene? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Tenker du på istedenfor føttene, eller under føttene? Det blir vel igrunn det samme, det Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Spikes........... Det har jeg på Shuttelen min, ser ganske snacksy ut synes jeg da Endret 26. mars 2004 av ASCIWhite Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Spikes........... Det har jeg på Shuttelen min, ser ganske snacksy ut synes jeg da Jepp! Kjøp deg et sett spikes (Du får spikes som ikkje ser så "på trynet" ut) Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Jasså? Høyttaler-spikes blir for høye syns jeg. Vil ikke ha det høyere enn nå... Lenke til kommentar
Ducklink Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 kjøp noe gummi eller bare sett den på et "hånkle" Lenke til kommentar
Luv Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Spikes........... Det har jeg på Shuttelen min, ser ganske snacksy ut synes jeg da Og hva er spikes? Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Spikes........... Det har jeg på Shuttelen min, ser ganske snacksy ut synes jeg da Og hva er spikes? Koniske metallspisser til å montere under høytalere for å få minst mulig kontaktflate til underlaget, for derved å unngå forplantning av vibrasjoner til underlaget. http://www.hifiklubben.no/iz.asp?id=2|p|129|129|187|pdetail Eks. Endret 26. mars 2004 av slowcooler Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Du kan jo bare kjøpe en 5-10mm tykk myk gummiplate og legge under, eller klippe til og lime fast under føttene, demper vibrasjonen og er ikke synlig. Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg villa godt får gummi greier! di koster nesten ingen ting, å du finner di i di fleste hjem men spikes er ikke så stygt at det gjør noe Spesielt ikke for meg som bruker det til daglig Lenke til kommentar
Sverdfisk Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Kjøp spikes fra Eltek Norge AS. De har det som de fleste regner som det "beste" meket. Spikes'ene ser heller ikke så rævva ut, ser ganske bra ut til et svart kabbis tror eg. Edit: http://www.mamut.com/dynabel Endret 29. mars 2004 av Sverdfisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå