AndersT2 Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Har problemer med å finne IPODen etter at jeg reinstallerte, jeg spurte om dette i Annet om Hardware, men fikk svar at det var driveren, og den ble låst. Siden der er driveren til HK, så hører det vel hjemme her. Jeg har ABit IT7, men det er ingen FireWire driver på CDen som fulgte med, heller finner jeg ikke noe på Abit nettsiden. Kan noen hjelpe. Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg måtte ikke ha noen firewire drivere på mitt Abit IC7-G Der var det bare plug and play Måtte installere chipsetdrivere da... Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Det har jeg gjort, men maskinen finner ikke IPODen, men jeg kan sikker legge inn chipsetdriverne en gang til. Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Det har jeg gjort, men maskinen finner ikke IPODen, men jeg kan sikker legge inn chipsetdriverne en gang til. Ok var ikke det jeg mente men det eneste jeg la inn var chipset før det virka det kan godt være de virka før jeg innstallerte dem også Har du Win XP? i så fall tror jeg nyere oppdateribger har med firewiredrivere og sånt prøv det Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Ja jeg har XP, og lagt inn alle oppdateringene. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Fant en liten feil, så jeg hadde satt i pluggen på HK, så jeg får FW frempå maskinen, litt feil. Jeg hadde satt den med 2 pinner utenfor. Kan dette ha ødelagt noe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Nei, jeg tviler på at dette kan ha ødelagt noe. Hadde det vært USB2, som fører spenning, hadde det vært værre. Koble den riktig, og koble til Ipod`en din, så virker det skal du se Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Satte inn kabelen riktig, det funka fortsatt ikke. Jeg installere chipset driverene igjen, forstatt så funker det ikke. Men uansett så var det ikke feil innsettingen av kablen, for det funker heller ikke fra de 2 bak som er direkte koplet til HK. Og FireWire fører også strøm, siden IPODen lades fra den, men dette funka faktisk også selv om den satt feil. Må jeg virkelig kaste bort 2-300 kroner på en USB kabel til den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå