stian-hg Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) Heh... Hva med en Northwood? Ville kanskje valgt prosessor basert på Northwood-kjernen istedenfor Prescott siden det disse yter minst like bra og produserer mindre varme. Endret 28. mars 2004 av stian-hg Lenke til kommentar
marcen Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Heh... Hva med en Northwood? Ville kanskje valgt prosessor basert på Northwood-kjernen istedenfor Prescott siden det disse yter minst like bra og produserer mindre varme. Sorry Lenke til kommentar
marcen Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Har igjen skiftet deler, nå er det vannkjøing her! Lenke til kommentar
marcen Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 BTW Gfx kort skal skiftes ut litt senere Lenke til kommentar
marcen Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Hvilket anbefaler dere? Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Hvilket anbefaler dere? Spørs når du har du har tenkt å kjøpe det. Skjermkortmarkedet kan veltes om på få uker så spør heller når tiden er inne. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Hvilket anbefaler dere? Spørs når du har du har tenkt å kjøpe det. Skjermkortmarkedet kan veltes om på få uker så spør heller når tiden er inne. Riktig, men skal du kjøpe nå er R9800PRO det beste valget, men helst, om du klarer; VENT. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Hvilket program har du brukt for å lage det der? Lenke til kommentar
marcen Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Bare lekte meg i Adobe Photoshop Lenke til kommentar
Purify Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Jeg er enig med han "henrik2k duden", ikkje kjøp Prescott før Socket T er kommet. Du kan selvfølgelig også kjøpe en Northwood til Socket 478. Hadde jeg vært deg, ville jeg ventet på Socket 939 og til 6800-brikkesettet til nVidia var ordentlig etablert, og kjøpe det da. Vil jo selvfølgelig koste en del, men jeg kan ikke se at du har nevnt noen pris.. Ellers så får du ha lykke til! Lenke til kommentar
marcen Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Jeg er enig med han "henrik2k duden", ikkje kjøp Prescott før Socket T er kommet. Du kan selvfølgelig også kjøpe en Northwood til Socket 478. Hadde jeg vært deg, ville jeg ventet på Socket 939 og til 6800-brikkesettet til nVidia var ordentlig etablert, og kjøpe det da. Vil jo selvfølgelig koste en del, men jeg kan ikke se at du har nevnt noen pris.. Ellers så får du ha lykke til! På toppen av siden skrev jeg at jeg går for northwood. Dette er konfirmasjonspenger, så jeg har en grense på 10-12 tusen. Skjermkort PowerColor Radeon 9800 PRO 128MB Jeg går nok for dette, det har fått en del skryt... Endret 18. april 2004 av marcen Lenke til kommentar
iblis Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 tenk heller på hva du bruker pcen til, deretter se etter deler. surfing og mail trenger man ikke superpc til Lenke til kommentar
marcen Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 tenk heller på hva du bruker pcen til, deretter se etter deler. surfing og mail trenger man ikke superpc til Men videoredigering og BF:V krever sitt. Lenke til kommentar
MuD Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 lykke til med og få radiatoren inn i eit plexikabinett.... Plexiglass sprikker Jævli fort ta deg Eit Chieftech Dragon, det kommer du ikkje til og angre på Lenke til kommentar
marcen Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 Jeg har bestemt meg for det kabinettet. Ryker det blir det vel en annen løsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå