[email protected] Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg har tenkt å kjøpe et Antec Sonata kabinett, og jeg kan ikke finne en norsk butikk utenom databutikken som selger dette kabinettet... Jeg har hørt en del om at databutikken har vært litt dårlig hvis man vil levere tilbake en vare som man er misfornøyd med, men er dette tilfellet? Har også lest at de opprettet et support senter i norge like før årsskiftet og lurer på om det har hjulpet en del eller om det fortsatt går treig. Dessuten er det ikke mitt kort som skal brukes, og derfor lurer jeg veldig på om det er helt tryg (så trygt som en netbutikk kan bli), at de ikke svindler eller noe slikt. Har holdt på i 2 dager og lest meg gjennom topic på topic og funnet ut en god del. Hadde tenkt å handle på flexi-data eller kanskje mpx.no, men ingen av de har dette kabinettet. Grunnen til at jeg valgte dette kabinett er en del, men jeg leste en guide og fant ut at dette passet mine behov. Takker for alle svar Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg bestilte flere ganger fra dem og har aldri hatt noen problemer. Noen har klaget på returordninger deres, men siden jeg ikke hadde noen problemer med varer, kunne jeg ike sjekke dette selv. (Heldigvis) Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Det jeg skal kjøpe koster forresten 1600 kr webpris Hvor mye ender jeg opp med å betale når jeg skal i posten og hente det?? Tenker på porto og slikt.. Lenke til kommentar
daniello Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Hei! Her finner du kabinettet. http://www.iqdata.no/index.php til 1295 inkl. frakt. Daniello Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg har ikke fått tid til å lese noe om iqdata og tenkte å spille nå, i løpet av de neste minuttene... Det får heller bli databutikken denne gangen Lenke til kommentar
diversity Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 spiller du istedenfor å spare 400 kr? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) spiller du istedenfor å spare 400 kr? Mener du?? sorry, skriveleif. Skulle stått BEstille Endret 29. mars 2004 av zaxowen Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Digitalimpuls har det ... ..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå