Wayshot Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Camel - Mirage. Britisk prog-rock fra 70-tallet. Meget gjennomarbeidede arrangementer, massevis av bra melodier og temaer. Noen partier er rett og slett geniale, og jeg kommer aldri til å bli "lei" av låtene, noe som ofte skjer med annen musikk som jeg hører for mye på. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Magik 1 In Search Of Sunrice 1-2-3 Alle av dj tiesto. Er cd`er jeg aldri vil gå lei av. På magik 1: sunday club - healing dream kan jeg spille i det uendelige. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Chick Corea - Eye of the beholder En av de absolutt nydeligste CD'ene i samlingen min, ELSKER den! Har nesten spilt den i stykker Anbefales for alle som tror de ikke liker jazz, og også de som vet de gjør det. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) Jeg er faktisk ingen modembruker, men jeg er site-leder her på forumet, og drifter nettstedet Audiovisuelt.no. Jeg ville roet meg ned en smule hvis jeg var deg, og hørt litt etter på hva som blir sagt. Hva med å roe seg selv ned først? offtopic: "hvis jeg var deg" Fra Lee "Scratch" Perry - Arkology (3cd box, et must for alle som tror reggae =Bob Marley) Endret 14. april 2004 av heraldo Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 EDIT: Salvation Street - Salvation Street Den er galrå! Da må jeg få skryte litt.. Kjenner vokalisten, og pianisten/synthisten har samme synthen som meg Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) Ja, det er jo de som liker PSR serien.. J/K! Så her om dagen et bilde hvor Enya brukte "min" D50 (min er utbygd med MEX) på en live konsert, kult. Anyways, tilbake til tråden. Jeg vil føye til en CD til, som er fantastisk varm og god å høre på: Music from Twin Peaks http://www.bartsnel.nl/muziek/images/300/5...es/300/556.jpg# Den er tettpakket med godt stemning, og er herlig å høre på når du slapper av. Hentet fra den glimrende TV serien. Endret 27. mars 2004 av Hidden Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) Salvation Street - Salvation Street Den er galrå! Da må jeg få skryte litt.. Kjenner vokalisten, og pianisten/synthisten har samme synthen som meg Hehe. Jeg har vært på konsert med dem i Ynglingehallen i Stavanger. De er superb! Best live! EDIT: Du spiller keyboard altså? Kult! For det gjør jeg også!! *glede seg til konsert i Sandnes 23. april og på TT i Haugesund 28. juli* Endret 27. mars 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Det kom vel ikke som noen bombe: Turboneger med albumet Apocalypse Dudes er min favoritt. Hører igjennom den ca.5-6 ganger i uka og blir aldrig lei! Den e så føkkings bra Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Salvation Street - Salvation Street Den er galrå! Da må jeg få skryte litt.. Kjenner vokalisten, og pianisten/synthisten har samme synthen som meg Hehe. Jeg har vært på konsert med dem i Ynglingehallen i Stavanger. De er superb! Best live! EDIT: Du spiller keyboard altså? Kult! For det gjør jeg også!! *glede seg til konsert i Sandnes 23. april og på TT i Haugesund 28. juli* Hah, du slår ikke meg Jeg har vært på bandkurs med bl.a. ham to ganger Andrealbumet er forsåvidt også bra.. Woops.. blei litt avsporing, detta her. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Rage Against The Machine - Bullet in the head Går aldri lei...aldri lei.. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Hybrid theory er nok bedre jah! Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Coldplay - Parachutes Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Borknagar - Borknagar Borknagar - The Olden Domain begge er konge! (ja takk begge deler ) Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) Og diverse REM, U2, Maiden (Rock in Rio), Kent, Manowar (Kings of metal, Warriors of the world) +++ Endret 28. mars 2004 av Audiophil Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Trenger vel ingen videre introduksjon... Gitarbasert akustisk folk/pop. Coveret er det stiligste jeg vet om. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 nick cave minner meg litt om mick jagger på det øverste bildet der Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) tjaaa .. noen av mine favoritt album er følgende album. (det er så j*vlig mange bra album der ute ) (orker ikke scanne eller finne coverene på internett ) Ulver - Bergatt Death - Symbolic Immortal - At the heart of winter Darkthrone - A blaze in the northern sky Meshuggah - Chaosphere Jaco Pastorius - Jaco Pastorius Endret 28. mars 2004 av rasgar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå