Gå til innhold

Hva er din favoritt CD?

Moskus

Anbefalte innlegg

Har du en CD du kan sette i spilleren og høre igjennom mer enn en gang? Bare sitte stille i et (mørkt?) rom og la musikken overta?

Hvis du skulle ha flere alternativer: Hva er alternativet hvis du måtte bare velge EN CD?

Hvis jeg måtte velge, blir det:

Pink Floyd - Dark Side of the Moon

B000002U82.01.LZZZZZZZ.jpg

B00008CLOA.01.LZZZZZZZ.jpg

EDIT: Synes at tråden blir kjedelig uten bilder. Er du modembruker, trenger du ikke lese den. Vil moderator fjerne bildene kan han få lov til å gjøre det selv, men jeg vil gjerne ham dem her. Jeg har lettere for å huske cover enn album-titler. :)

Endret av moskus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ett favorittalbum? Hoisann...

Vet ikke om dette blir helt rettferdig mot de andre favorittplatene mine, men det får være så:

allthatyoucant.jpg

Men jeg må få lov til å nevne noen flere i tekstversjon..: :)

U2 - The Joshua Tree

Coldplay - A Rush Of Blood To The Head

Salvation Street - Salvation Street

Silver - White Diary

Sorry, måtte bare...

Lenke til kommentar

SilentNET: slå av bildevisning i profilen din, og slytt å syte. Det er DITT problem at du har modem, og det taes nok ikke alt for mye hensyn til, når det faktisk er MINIMALT av folk som sitter med modem. Å være modembruker gjør deg ikke prioritert, med andre ord. Takk.

Bobby Conn - The Golden Age

http://www.artistdirect.com/Images/Sources...f00274y4z1m.jpg

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
SilentNET: slå av bildevisning i profilen din, og slytt å syte. Det er DITT problem at du har modem, og det taes nok ikke alt for mye hensyn til, når det faktisk er MINIMALT av folk som sitter med modem. Å være modembruker gjør deg ikke prioritert, med andre ord. Takk.

Jeg er faktisk ingen modembruker, men jeg er site-leder her på forumet, og drifter nettstedet Audiovisuelt.no. Jeg ville roet meg ned en smule hvis jeg var deg, og hørt litt etter på hva som blir sagt.

Takk!

Lenke til kommentar

Anbefaler trådstarter å endre trådnavn til "Hva er din favoritt CD? NB! Modem-warning".

Men forøvrig så ser jeg ingen grunn til at man må poste bilder for å nevne sin favoritt cd. Ett album blir ikke bedre av coveret. Mine 2 øh.. cent!

Endret av Kenneth_S
Lenke til kommentar

Plate for å bare sitte i ro og drømme seg vekk:

The Gathering - Sleepy Buildings. Halv-akustisk livesett med Annekes fantastiske stemme stempla over det hele.

*bdd:* skaff den hvis du ikke har den allerede.

Ellers ligger de gamle Jean-Michel Jarre platene høyt på skalaen. Spesiellt Concerts in China. Mye avslappende der.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...