Moskus Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Har du en CD du kan sette i spilleren og høre igjennom mer enn en gang? Bare sitte stille i et (mørkt?) rom og la musikken overta? Hvis du skulle ha flere alternativer: Hva er alternativet hvis du måtte bare velge EN CD? Hvis jeg måtte velge, blir det: Pink Floyd - Dark Side of the Moon EDIT: Synes at tråden blir kjedelig uten bilder. Er du modembruker, trenger du ikke lese den. Vil moderator fjerne bildene kan han få lov til å gjøre det selv, men jeg vil gjerne ham dem her. Jeg har lettere for å huske cover enn album-titler. Endret 27. mars 2004 av moskus Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Dire Straits - Brothers in Arms Endret 26. mars 2004 av Peterman Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg hadde satt pris på om dere linket til bildene, istedenfor å inkludere dem i selve posten. Kan bli tungt for en stakkars modem-bruker etterhvert. For å svare på spørsmålet.. Rhapsody - Symphony of Enchanted Lands Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Timat - A deeper kind of slumber Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Vanskelig sp, har så mange favoritter! System of a Down - Toxicity Endret 26. mars 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Natalie Merchant - Tigerlilly Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Ett favorittalbum? Hoisann... Vet ikke om dette blir helt rettferdig mot de andre favorittplatene mine, men det får være så: Men jeg må få lov til å nevne noen flere i tekstversjon..: U2 - The Joshua Tree Coldplay - A Rush Of Blood To The Head Salvation Street - Salvation Street Silver - White Diary Sorry, måtte bare... Lenke til kommentar
sete Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Liz Phair - Liz Phair (2003) Kjøpte denne for 50 kr på Platekompaniet etter en times gjennomlytting rett før jul i fjor...har hørt på den opptil flere ganger hver dag siden da. Lenke til kommentar
qwerty2002 Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Live - Throwing Copper Trolig en av 90-tallets aller beste plater. Endret 26. mars 2004 av qwerty2002 Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Variere veldig, men akkurat i det siste: Led Zeppelin - Led Zeppelin IV Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Vær vennlig å legg inn en link til bildene, istedenfor å legge dem inn i posten! Jeg har nevnt dette en gang allerede. Jeg har liten lyst til å redigere bort alle bildene. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) SilentNET: slå av bildevisning i profilen din, og slytt å syte. Det er DITT problem at du har modem, og det taes nok ikke alt for mye hensyn til, når det faktisk er MINIMALT av folk som sitter med modem. Å være modembruker gjør deg ikke prioritert, med andre ord. Takk. Bobby Conn - The Golden Age http://www.artistdirect.com/Images/Sources...f00274y4z1m.jpg Endret 26. mars 2004 av HalTan Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 SilentNET: slå av bildevisning i profilen din, og slytt å syte. Det er DITT problem at du har modem, og det taes nok ikke alt for mye hensyn til, når det faktisk er MINIMALT av folk som sitter med modem. Å være modembruker gjør deg ikke prioritert, med andre ord. Takk. Jeg er faktisk ingen modembruker, men jeg er site-leder her på forumet, og drifter nettstedet Audiovisuelt.no. Jeg ville roet meg ned en smule hvis jeg var deg, og hørt litt etter på hva som blir sagt. Takk! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Ojoj We hit gold! Bare så det er sagt: modembrukere har alle muligheter til å slå av bildevisning. Er ikke dette godt nok? Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Anbefaler trådstarter å endre trådnavn til "Hva er din favoritt CD? NB! Modem-warning". Men forøvrig så ser jeg ingen grunn til at man må poste bilder for å nevne sin favoritt cd. Ett album blir ikke bedre av coveret. Mine 2 øh.. cent! Endret 27. mars 2004 av Kenneth_S Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 The Gathering - if_then_else Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 ETT favoritt album er jo jæ*elig vanskelig da, men ATM so ligg Metallica- Master of Puppes høyt oppe Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Plate for å bare sitte i ro og drømme seg vekk: The Gathering - Sleepy Buildings. Halv-akustisk livesett med Annekes fantastiske stemme stempla over det hele. *bdd:* skaff den hvis du ikke har den allerede. Ellers ligger de gamle Jean-Michel Jarre platene høyt på skalaen. Spesiellt Concerts in China. Mye avslappende der. Endret 26. mars 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) EDIT: Salvation Street - Salvation Street Den er galrå! Endret 26. mars 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Master of Puppets + Generelt Metallica + Maiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå