Shulgin Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Jeg har en litt sprø brenner her... Den har et nokså uvanlig problem... Hvis brenneren ikke blir vekket fra sin dype søvn: Blir den SPRØ! --------------------------------------- Altså, brenneren min har hatt et problem ganske lenge nå, jeg har bare ikke gjort noe med det. Hvis jeg drar ut strømmen på brenneren eller til og med hele maskina, vil brenneren bli "sprø". Hvis maskina står uten å bli slått på i et par dager blir brenneren "sprø". Ja, hva var ordet "sprø" i denne forbindelse? Når maskina starter glir brenneren ut. Litt senere i oppstarten glir den inn og ut igjen. Prøver jeg og kommandere brenneren inn ved hjelp av knappen, så glir den inn. Indikator-lyset blinker et par ganger så kommer den rasende ut igjen. Prøver jeg å dytte den inn skjer akkurat det samme. Slik fikser jeg det (kun midlertidig, før neste gang den blir "sprø"): Jeg drar ut strømmen bak på brenneren, lar den stå i et par dager. Stapper ledningen inn igjen, så 90% av gangene virker den igjen... Ganske sprøtt, hva? Jeg tror problemet kan ha noe å gjøre med strømforsyningen, kan jeg ha rett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå