sull Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Noen som kan gi meg linken til en side med de driverne, iom jeg ikke får tak i dem på asus sin hjemmeside ( finner ikke siden ). [\]offtopic[\] Trenger nye drivere iom csen min går treigt... noen som har andre tips på hvordan jeg kan fixe slik at csen min ikke går i slowmotion? hadde vært ytterst takknemlig. jeg skal nemlig på LAN om et par timer.[\]offtopic[\] Takker for alle svar!!! Endret 26. mars 2004 av sull Lenke til kommentar
sull Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 seriøst ingen som vet noe ? Lenke til kommentar
salomo Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Her har du en del drivere på guru3d.com .Vil annbefale deg å bruke 44.03 til GF4. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Og hvis grafikken klikker i DX9-spill så henter du de nyeste fra www.nvidia.com. (Jeg har problemer med grafikken på DX9-spill på et Asus v8420 skjermkort. Alt blir blått.) Lenke til kommentar
sull Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 men det er et asus kort, ikke nvidia... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 men det er et asus kort, ikke nvidia... men det bruker en GPU fra Nvidia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå