kverna Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Hei! Jeg har lyst til å byttelåne telefon med en kamerat, jeg har telenor og han har netcom. Men når han putter i simkortet sitt i min telefon så bare står det "feil på kort" Ringte telenor å forklarte saken og de sendte meg en kode for å låse opp telefonen.. Men jeg veit ikke hvor jeg skal taste den inn... Består av 2 koder: Operatørlåskode, og en Ref. kode noen som kan hjelpe meg ? Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 skru av mobilen og skriv inn operatørlåsen før du skriver inn PIN-koden... Lenke til kommentar
kverna Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 hva skal man trykke på før man taster pin koden da ? begynne å skrive den inn når det står taste inn pin kode ? Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 ja, tror det. se på Unlock.no, der finner du en bra brukerveiledning... Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Ring ti ltelenor og spørr de igjen da vettu, de vet det helt sikkert.. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 ja får gjøre det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå