Klyngve Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg lurer på hva jeg kan gjøre når jeg prøver å slette en fil, men ikke får lov fordi windows mener den er i bruk. Den er IKKE i bruk, det hjelper jo ikke engang å stoppe de fleste programmer! Hvordan kan jeg fikse det? Hva er det som skjer? Hmm. Rart, altså Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Finn faren(moren) til filen>msconfig>oppstart, avslutt i oppstart og slett prog.>fil Kan hende at du har fått trojan/backdoor/spyware, disse krever litt mer info ! Men ikke gjør noe hvis du ikke er 99,99% sikker to do the right ting Endret 26. mars 2004 av jarmo Lenke til kommentar
Crack Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Er det en AVI-fil? I så fall er den korrupt og windows prøver å scanne gjennom HELE fila etter info om oppløsning, varighet osv osv... Slett den i Nero (lukk explorer-vinduet først), eller du kan forandre noe greier med regedit. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Klyngve Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg bruker bullguard, som burde finne trojanere. Så jeg tror ikke det er virus eller no sånt drit. Heller ikke er det en avi-fil. Og hvis jeg må bruke sikkerhetsmodus for å slette en fil, så må jeg LE av windows! Lenke til kommentar
Crack Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå