Gå til innhold

Advarsel Melding på P800

Anbefalte innlegg

Har nett fått meg ein ny telefon P800....Drit kul...men andre dagen eg hadde den så fekk eg opp ein sprø melding skjermen blei heilt kvit og så var det eit bilde av telefonen med ein trekant med utropstein i oransj... og så var det ei pil som blinka og peikte på av knappen...ka er dette for ein melding.....noken som har peiling på koffor denne kom opp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har nett fått meg ein ny telefon P800....Drit kul...men andre dagen eg hadde den så fekk eg opp ein sprø melding skjermen blei heilt kvit og så var det eit bilde av telefonen med ein trekant med utropstein i oransj... og så var det ei pil som blinka og peikte på av knappen...ka er dette for ein melding.....noken som har peiling på koffor denne kom opp?

har fått denne noen ganger jeg oxo ja !! ;) intet problem d er bare å slå av og på igjen !! ;)

Lenke til kommentar
Ey! Den har jeg og fått.. Faktisk dagen etter jeg fikk telefonen jeg og...

Uansett, den kommer og går ca. 1 gang i uken, selv etter Firmware oppdatering. Er det vanlig eller?

hmm har bare fått denne opp 2 eller 3 ganger jeg har hatt min i et halvt år !! høres ikke bra ut !! ville gått til forhandler jeg !! dette er svært iriternede værtfall en gang i uka :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...