kongekrabben Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Har nett fått meg ein ny telefon P800....Drit kul...men andre dagen eg hadde den så fekk eg opp ein sprø melding skjermen blei heilt kvit og så var det eit bilde av telefonen med ein trekant med utropstein i oransj... og så var det ei pil som blinka og peikte på av knappen...ka er dette for ein melding.....noken som har peiling på koffor denne kom opp? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 klassisk. Den kommer opp ved intern feil. Hold inne av og på kanppen i 10 sekunder eller ta ut batteriet så burde det bli bedre Lenke til kommentar
kongekrabben Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Hmmm så det er ikkje verre altså..... Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Ey! Den har jeg og fått.. Faktisk dagen etter jeg fikk telefonen jeg og... Uansett, den kommer og går ca. 1 gang i uken, selv etter Firmware oppdatering. Er det vanlig eller? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Har nett fått meg ein ny telefon P800....Drit kul...men andre dagen eg hadde den så fekk eg opp ein sprø melding skjermen blei heilt kvit og så var det eit bilde av telefonen med ein trekant med utropstein i oransj... og så var det ei pil som blinka og peikte på av knappen...ka er dette for ein melding.....noken som har peiling på koffor denne kom opp? har fått denne noen ganger jeg oxo ja !! intet problem d er bare å slå av og på igjen !! Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Ey! Den har jeg og fått.. Faktisk dagen etter jeg fikk telefonen jeg og...Uansett, den kommer og går ca. 1 gang i uken, selv etter Firmware oppdatering. Er det vanlig eller? hmm har bare fått denne opp 2 eller 3 ganger jeg har hatt min i et halvt år !! høres ikke bra ut !! ville gått til forhandler jeg !! dette er svært iriternede værtfall en gang i uka Lenke til kommentar
DC++_? Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Ja 1 gang i uka er litt mye.. Har nå ~100 programmer/spill innstallert og nå kommer det en gang i måneden maks Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 problemet kommer ofte ved bruk av mye usertifisret program feks. Hadde det ofte hver dag jeg, men bare formaterte eller tok ut batteriet (alt avhengig av hvor irritert jeg ble) Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Jeg har aldri fått en slik beskjed(kanskje de fikset det på P900) Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) men det r ikke farlig altså? jeg fikk nemlig den meldinga nå for 5 min siden... Endret 1. april 2004 av VgaR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå