sim Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Svarte biler er digg ;D Iallefall når dem er reine. Synes nesten alle Audi-modellene har en lik front, vanskelig å se forskjell på en A6 og en A4 i front. Sinnsykt fet bil men jeg lurer på hvor i helve.tte de to siste setene er, eller er ikke dette en 4-seters modell ? Så litt trangt ut til 4 seter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Det er en fireseter, men "baksetet" minner mer om en liten sofa hvor man kan kaste bagasje. Til vanlig har man setene så langt bak at det blir null og niks beinplass, så om noen skal sitte bak, må setene langt frem, og det er ikke behagelig å kjøre slik. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Jeg syns bilen var kjempetøff!kar ikke hatt noe imot en tur med den du Snart kommer noen og skriker: "Ser du?! Jeg sa det var en jentebil!" siste je ville ha gjort var å sitte på med den bilen der...... ...........happy? Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Audi TT minner meg om .. folkevogn.. men det er en fet tralle da, selv om designet er diskuterbart Ja.. Syns også det... Ligner litt på en liten modell av VW Passat men Audio TT er tøff da.. sier ikke nei takk liksom... Hadde håp om at faren min skulle kjøpe seg en sportsbil i 40-års krise jeg også.. hehe... han er nå 41, og for 1 år siden så ble det en Mitsubischi (veit jeg skrev det feil) Galant er jo aight nok den også da.... gleder meg til jeg tar lappen og vinner i Lotto.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Far er 43, så du har ennå 2 år å håpe på Jeg må ut med 4k neste år hvis jeg skal kjøre den. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Vet ikke hva en sånn TT koster, men skulle jeg hatt meg en digg bil hadde jeg kjøpt enten mondeo st250 eller Focus RS Da blir det sånn at man handler bilen , kjører ut fra forretningen drar på nedover gaten , møter på gamle frøken olsen på vei over fotgjengerfeltet , så ut på motorveien , dra på det bilen kan gå for så å bli stoppet av onkel politi og miste førerkortet Men digg likevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå