Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2004 I går fikk jeg endelig satt opp det trådløse nettverket og idag fikk vi Audi TT Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2004 Liker ikke Audi TT, men gratulerer med nettverket da Hørte noe om at TT var den mest kræsja bilen i tyskland der andre biler ikke var involvert. Siden hjulene bøyde seg i stor fart og bilen kjørte ut av veien... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2004 Liker ikke Audi TT, men gratulerer med nettverket da Hørte noe om at TT var den mest kræsja bilen i tyskland der andre biler ikke var involvert. Siden hjulene bøyde seg i stor fart og bilen kjørte ut av veien... Har du noen gang prøvd en TT? Nevn en fireseters sportsbil i samme prisklasse som du foretrekker? Krasjene har kanskje noe med at TT'en er sinnsykt sprek og drar litt for mye på nede på Autobanen. 0-10 på under 8 sekunder med den minste motoren. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg liker bare ikke utseendet på den... Er ikke noe mer enn det. Din bil eller familien som kjøpte, eller deg og dama\mannen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg liker bare ikke utseendet på den... Er ikke noe mer enn det. Din bil eller familien som kjøpte, eller deg og dama\mannen? Den er helt annerledes i virkeligheten enn på bilder. Er nok pappa som har nådd 40års-krisen Blir en Audi A4 på meg tenker jeg. Men skal nok frese rundt i TT'en i et år. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 27. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2004 I går fikk jeg endelig satt opp det trådløse nettverket og idag fikk vi Audi TT Gøy med rike foreldre ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2004 Gøy med rike foreldre ? Det er det helt sikkert, uten at jeg vet noe om det (and that is a fact). Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 27. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2004 Liker ikke Audi TT, men gratulerer med nettverket da Hørte noe om at TT var den mest kræsja bilen i tyskland der andre biler ikke var involvert. Siden hjulene bøyde seg i stor fart og bilen kjørte ut av veien... Har du noen gang prøvd en TT? Nevn en fireseters sportsbil i samme prisklasse som du foretrekker? Krasjene har kanskje noe med at TT'en er sinnsykt sprek og drar litt for mye på nede på Autobanen. 0-10 på under 8 sekunder med den minste motoren. Jeg personlig ville heller hatt en Subaru Impreza WRX STI. Knuser nok Audi TT på det meste av sportsbilegenskaper ja. + at den er mye billigere en Audi TT`s værsting utgave. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2004 Aller helst ville jeg hatt Chrysler Crossfire: Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 27. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) Jeg ville hatt en Mazda MX5 Miata eller en RX8 Endret 27. mars 2004 av sluffy Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2004 Jeg personlig ville heller hatt en Subaru Impreza WRX STI. Knuser nok Audi TT på det meste av sportsbilegenskaper ja. + at den er mye billigere en Audi TT`s værsting utgave. WRX STi Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2004 Jeg ville hatt en Mazda MX5 Miata eller en RX8 RX-8 Jeg er iallfall sinnsykt begeistret over Audi TT og Audi generelt. Se den i virkeligheten, sitt i den, prøv den før dere gjør opp en mening. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 28. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2004 Gøy med rike foreldre ? ja.... Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 28. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2004 Gøy med rike foreldre ? ja.... Ok, jeg synes det er mye gøyere å være rik selv. Audi TT er en fin bil, grattis med ny Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 28. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2004 Krasjene har kanskje noe med at TT'en er sinnsykt sprek og drar litt for mye på nede på Autobanen. 0-10 på under 8 sekunder med den minste motoren. 0-10 er vel ikke noe særlig? klarer det raskere med sykkelen.. tråsykkel Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2004 Krasjene har kanskje noe med at TT'en er sinnsykt sprek og drar litt for mye på nede på Autobanen. 0-10 på under 8 sekunder med den minste motoren. 0-10 er vel ikke noe særlig? klarer det raskere med sykkelen.. tråsykkel Whoops, mente 0-100. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 28. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2004 det kunne jo være 0 - 10 mil/t, det skrev du ingen ting om Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 2. april 2004 Rapporter Del Skrevet 2. april 2004 Jeg syns bilen var kjempetøff!kar ikke hatt noe imot en tur med den du Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. april 2004 Rapporter Del Skrevet 2. april 2004 Jeg syns bilen var kjempetøff!kar ikke hatt noe imot en tur med den du Snart kommer noen og skriker: "Ser du?! Jeg sa det var en jentebil!" Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 4. april 2004 Rapporter Del Skrevet 4. april 2004 Audi TT minner meg om .. folkevogn.. men det er en fet tralle da, selv om designet er diskuterbart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå