Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Den store Webhotell tråden


Anbefalte innlegg

Vet ikke om det har vært nevnt, men ServeTheWorld tilbyr støtte for enten php eller asp. Man må si fra om man vil ha Windows-server eller Linux-server når man kjøper pakka. Domenet blir registrert på STW og ikke på kunden. Mulig det kan registreres på kunden om det er ønskelig..har ikke sjekket det

Domenet mitt er kjøpt hos STW, og ifølge whois står jeg som eier (registrant).

Same with me.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet ikke om det har vært nevnt, men ServeTheWorld tilbyr støtte for enten php eller asp. Man må si fra om man vil ha Windows-server eller Linux-server når man kjøper pakka. Domenet blir registrert på STW og ikke på kunden. Mulig det kan registreres på kunden om det er ønskelig..har ikke sjekket det

Domenet mitt er kjøpt hos STW, og ifølge whois står jeg som eier (registrant).

Same with me.

me to

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tror nok host1.no burde ha litt mer overvåkning av serveren sin, nå får en følgende på kontrollpanelet og lasten på serveren er mellom 1 og 4

 

Sorry for the inconvience!

The root partition on this server is running out of disk space. Cpanel operation has been temporarily suspended to prevent something bad from happening. Please ask your system admin to remove any files not in use on that partition.

Lenke til kommentar
ftpman, det virker ikke særlig profesjonelt av deg når du aktivt går ut og rakker ned på andre firmas håndteringer og oppsett. Bare en tanke..

Veit, satt og vurderte det før jeg postet den. Men sa faktisk i fra til host1 før jeg postet det så får vel trøste meg med det :)

Lenke til kommentar

Signa opp hos PowWeb igår (eh i natt... lol). Før hadde de bare 1 gratis database, men nå har de oppgradert til 5 gratis databaser, så det var en fin overraskelse. Domenet har ikke kommet i sving enda, tar vel et par dager...

 

Tror jeg har nevnt de før i tråden, men syns de er veldig billig. $7.77 pr mnd for 1GB lagringsplass og 5GB trafikk per dag(!). Det blir derimot ikke nødvendigvis 150GB per mnd siden det er rullerende grense på 5GB per 24timer.

De har også et veldig bra support forum, og virker rett og slett veldig profesjonelle :)

 

Står de har oppetidsgaranti på 99.7%, men ikke sikker på hva som skjer om de skulle falle under det.

 

De har ikke gratis subdomene (enda), men håper det kommer snart. Står at de kommer med flere "services" i nærmeste fremtid, så man kan jo håpe...

 

Nå virker kanskje denne posten litt negativ siden jeg har nevnt det som er negativt med hosten, men sjekk siden så får dere nok et bra inntrykk ;)

 

De har forresten noe reseller greier også, men las ikke så nøye på det...

Lenke til kommentar
Hva skjer etter et år ?

 

Det er jo helt sprudlende rivruskende galt at du som forbruker skal bli utsatt for dette ?

Hvor er Kjell Magne Bondevik  :scared:

 

Noen må ta og få ryddet opp i dette kaos , det skal ikke være slik at  (tidligere) webhotell tilbydere skal kunne gi blaffen i kundene og ikke få noen form for "straff"..

Om et år, går domenet ut, siden ingen betaler for det. Da har jeg mulighet for å kjøpe det på nytt.

 

Det værste er at dette ikke gjelder bare meg, men alle kundene til norskweb.net. Det er altså snakk om over 200 domener tror jeg. 200 domener som ikke er tilgjengelig pga fyren bak norskweb.net er idiot.

Jeg er og en "heldig" kunde fra Norskweb, vet du om det er mange som har forsøkt å få domenet flytteT?

Lenke til kommentar

Er nok mange som har forsøkt, men det hjelper jo ikke, når vi ikke har noenting med domene å gjøre... norskweb.net svarer ikke på mobil/epost/privat epost så jeg tror ikke noen har fått gjort noe. Nå skriver han imidlertid i dag at de har funnet ny linje til serveren, så det kan være de har tenkt å gjøre noe, selv om jeg tviler litt på det...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

men dette her blir bare for dumt ftp man. Her er vi en gjeng i Lucky som jobber for fattige barn i Mali og har null intekter til oss selv så ser jeg alt dette tullprate fra deg. Meget skuffende, oppførsel, spess når du veit godt hva vi jobber for og hva vi vil oppnå med lucky.

Lenke til kommentar

Noen som har kjennskap til selskapet OsloHost ? Kom innom denne siden når jeg lette etter et annet selskap.

Jeg har laget en helt egen post om dette selskapet, men tror ikke det var så mange som leste den.

 

OsloHost virker iallefall serisøt, og nå gjennstår det bare å se om de klarer å håntere min bestilling kjapt og bra!

Lenke til kommentar
men dette her blir bare for dumt ftp man. Her er vi en gjeng i Lucky som jobber for fattige barn i Mali og har null intekter til oss selv så ser jeg alt dette tullprate fra deg. Meget skuffende, oppførsel, spess når du veit godt hva vi jobber for og hva vi vil oppnå med lucky.

Jeg rakker ikke ned på dere på noe vis, jeg bare nevner at det er videresalg. Og om dere har egne servere eller ikke videreselger for dem så er det bare å si det så skal jeg alltids unnskylde for å ha sagt noe feil.

 

Alt tullpratet ? har jeg sagt noe annet som du ikke er enig i ?

Endret av ftpman
Lenke til kommentar

Ingen som har lyst til å lage en god oversikt over hvilke leverandører som finnes, og hva de tilbyr? Det hadde vært supert...

 

Selv ser jeg etter et billig webhotell med full støtte for mySQL og java (servlets/JSP). Noen med erfaringer på dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...