The Walking Dead Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 hei. Jeg kjøpte That's Write! hos komplett.no og fikk problemer med avlesning i andre dvd spillere. Begynte da å lete etter firmware og fant denne: http://forum.rpc1.org/viewtopic.php?t=23899 denne firmwaren retter opp feilbrenning med akkurat disse platene og brenner 6x + bedre kompabilitet i div. dvd spillere. Har testet den sjøl idag og den funker med Xbox(Samsung). Hilsen audi_a8 Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Jepp, teknikken som gjør platen mer kompatibel heter bitsetting og endrer "book-type" fra DVD+R til DVD-ROM, slik at spillerene tror det er en DVD-ROM plate og spiller den av. En DVD+R plate som er satt til DVD-ROM booktype er etter mine erfaringer mer kompatibel enn en DVD-R plate! Obs på at det her er snakk om That's Write DVD+R - ikke DVD-R. Lenke til kommentar
walla Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 lurte på litt om firmware til nec, er det sånn at man må installere forskjellige firmware hvis man skal brenne forskjellige type plater?eller holder det med 1, og hva er den beste firmwaren? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Har selv gode erfaringer med den versjonen som finnes i linken overfor. Du kan brenne alle typer plater med denne firmware versjonen. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Tro hvordan blir det med Thats write! dvdr - plater da? audi_a8 Lenke til kommentar
Psh Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Hei! Har akkuratt flashet brennern med den samme firmwaren, men har et problem. Problemet er følgende: Har forandret booktype i Dvdinfopro DVD+R til DVD-Rom, men i Nero 6.3.1.6 er det ikke noen post jeg får haket av booktype, dette mener jeg det var tidligere! Jeg prøvde å brenne en memorex DVD+r 4x alikevell, men den ble gjennkjent som DVD+R. Fant senere ut at Nero gir meg muligheten til å hake av Booktype når ingen DVD plate er i brenneren. Hva gjør jeg feil? Alle svar settes pris på, da dette er en svært savnet funksjon! Psh... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå